ترندشدن مجدد ورشکستگی کوکوین در توییتر

حساب کاربری otterooo، که در مورد تحولات کریپتو توییت می‌کند، در توییتی در روز شنبه، یک پیش‌ بینی هیجان‌ انگیز انجام داد. این حساب گفت که صرافی KuCoin طبق اطلاعاتی که از داخل صرافی به دست آمده، ورشکسته می شود. این صرافی رمزارزی ممکن است دارایی لازم برای بازخرید سپرده گذاران را نداشته باشد. در واکنش به این موضوع، لیو (Lyu) ادعاهایی مبنی بر اینکه شرکت او به دلیل فروپاشی Terra متحمل ضرر شده است را رد کرد. مدیر عامل کوکوین تصریح کرد که اکثریت وجوه در کیف پول کوکوین متعلق به صرافی نیست بلکه متعلق به کاربران است.

“مسئولیت ما این است که آنها را ایمن نگه داریم و اطمینان حاصل کنیم که کاربران همیشه می توانند هر زمان که بخواهند به طور کامل دارایی های خود را برداشت کنند. داشتن یک کیف پول LUNC لزوماً به این معنی نیست که کوکوین توکن های LUNC زیادی در اختیار دارد، و من مطمئن هستم که تفاوت آشکار است.”

“خطاهای منطقی” در شایعات به اصطلاح ورشکستگی کوکوین

شاید با اشاره به ادعاهایی مبنی بر ورشکستگی کوکوین، لیو گفت که اشتباهات منطقی زیادی در “به اصطلاح افشاگری های کارکنان کوکوین” وجود دارد. او افزود که کوکوین هیچ گونه موقعیتی برای قرار گرفتن در معرض LUNA و wLUNA ندارد. مدیر عامل شرکت گفت کوکوین اخیراً با شایعاتی مواجه شده است که از دو طریق سرچشمه گرفته است، شایعاتی که هر دو ناآگاهانه یا عمدی ایجاد شده اند.

در اوایل این ماه، کوکوین ادعاهایی مبنی بر اینکه این شرکت به دلیل ضررهای سنگین ناشی از سقوط Terra در شرف توقف برداشت بود، نادرست بود. او توضیح داد که کوکوین هیچ گونه موقعیتی برای قرار گرفتن در معرض LUNA، 3AC یا Babel ندارد. در آن زمان، لیو تهدید کرد، علیه کسانی که سعی در گسترش FUD و بدنام کردن صرافی را دارند، اقدام قانونی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *