تراست ولت در پی همکاری با بایننس کانکت گزینه خرید را اضافه کرد

تراست والت (Trust Wallet)، کیف پول رمزارزی متعلق به صرافی بایننس، یکپارچگی قابل‌توجهی را برای امکان خرید آسان‌تر ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

این شرکت در روز چهارشنبه به Cointelegraph اعلام کرد، پلتفرم Trust Wallet، ارائه‌دهنده رسمی فیات به کریپتو بایننس یعنی Binance Connect را با این کیف پول ادغام کرده است تا به تدریج کاربران را قادر سازد بیش از ۲۰۰ دارایی رمزارزی را مستقیماً از طریق کارت‌های اعتباری یا به صورت نقدی خریداری کنند.

گزینه جدید خرید ارز دیجیتال Trust Wallet برای ساده کردن فرآیند خرید ارزهای دیجیتال طراحی شده است و به کاربران تأیید شده Trust Wallet این امکان را می‌دهد تا کیف پول خود را با بیش از ۴۰ ارز فیات شارژ کنند.

برای افزودن وجوه به Trust Wallet از طریق Binance Connect، کاربران باید با تایید هویتی (KYC) مشابه با تایید هویت در بایننس را انجام دهند. یکی از سخنگویان بایننس به Cointelegraph گفت: «این تایید هویت در Trust استاندارد و فرآیند KYC بایننس را حفظ خواهد کرد.»

این نماینده خاطرنشان کرد: کارمزد واریز سپرده در کیف پول Trust از طریق Binance Connect برابر با ۲٪ است.

این ادغام برای همه مشتریان Trust Wallet به جز آنهایی که در کشورهای محدوده شده مانند ایالات متحده، سنگاپور، چین، انتاریو کانادا، کوبا، بلاروس، کریمه و سایرین قرار دارند، در دسترس است. به گفته سخنگوی بایننس این ادغام روز سه شنبه آغاز شد.

این ادغام جدید برای ارائه یک روش ساده و بدون درز اطلاعات کاربران در دسترسی به Web3 یا دارایی های غیرمتمرکز طراحی شده است. «پیش از این، کاربران Web3 برای خرید مستقیم رمزارز روی بلاک چین باید یک فرآیند طولانی را طی می‌کردند. آنها باید این کار را از طریق صرافی‌های متمرکز مختلف انجام می‌دادند تا در نهایت دارایی‌های خود را به یک بلاک چین بفرستند.»

بایننس در مورد مزایا و معایب تامین مالی یک حساب در Trust Wallet در مقابل افزودن وجوه در صرافی بایننس توضیحی نداد. این نماینده فقط عنوان کرد:

«این بستگی به نحوه استفاده شما از رمزارزها دارد، با استفاده از Trust Wallet، راه آسان‌ تری برای دریافت دارایی‌ های کریپتو در بلاک چین‌های مختلف و ورود به دنیای Web3 خواهید داشت.»

Binance Connect که قبلاً با نام Bifinity شناخته و در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شد، یک زیرمجموعه جدید بایننس بوده که بر فناوری پرداخت فیات به کریپتو متمرکز شده است. Bifinity متعاقباً اخطاری از اداره رفتار مالی بریتانیا در مورد مشارکت این شرکت با شرکت سرمایه گذاری Eqonex دریافت کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *