تحلیل زنجیره ای کریپتوکوانت مستقر در کره جنوبی، پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند به زودی با یک شورت بزرگ مواجه شود

کی یانگ جو(Ki Young Ju)، مدیر عامل شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای کریپتوکوانت (CryptoQuant) مستقر در کره جنوبی، پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند به زودی با یک شورت اسکوییز (Short Squeeze) بزرگ مواجه شود.

شورت اسکوییز زمانی رخ می‌دهد که قیمت یک دارایی با افزایش شدیدی مواجه می‌شود.

وی عنوان کرد که بسیاری از معامله گران در اواخر سال 2020 در محدوده قیمتی 10,000 دلار الی 20000 دلار وارد پوزیشن های معاملاتی شورت شدند.

پوزیشن های شورت در ماه ماه ژوئن تقریباً 10 درصد از سفارشات خرید ساعتی بازار را شکل می داد. چنین سناریویی می‌تواند در حال حاضر عملی شود.

بنا بر اعلام آقای جو، این واقعیت که بیت کوین می تواند به احتمال زیاد با یک شورت اسکوییز مواجه شود ، به این معنی نیست که یک چرخه صعودی جدید در آستانه آغاز است ، اما شرایط فعلی نشان می دهد که این رمزارز در آستانه خروج از کف های قیمتی خود است. در ماه گذشته، بیت کوین پیش از اینکه با یک رالی ملایم مواجه شد ، به 17600 دلار سقوط کرد.

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر کهنه‌کار   برانت پیش‌بینی کرد که صعود شدید بعدی بیت‌کوین در سال 2024 آغاز خواهد شد. از این رو ،  ممکن است چند ماه ویا چند سال طول بکشد تا شاهد آغاز یک روند صعودی دیگر باشیم.

بلاتکلیفی بیت کوین

بزرگترین رمزارز جهان در 13 ژوئیه توانست به بالای سطح 20000 دلار افزایش یابد، اما احساسات بازار همچنان به شدت خرسی است. بر اساس آخرین به روز رسانی، “شاخص ترس و طمع” فعلا در ناحیه “ترس شدید” قرار دارد.

نظرسنجی اخیر بلومبرگ حاکی از آن است که اکثر سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی انتظار داشتند که بزرگترین رمزارز جهان تا سطح 10000 دلاری سقوط کند. برخی از تحلیلگران بر این باورند که سیاست های پولی سختگیرانه فدرال رزرو شدت می گیرد.

بانک مرکزی این کشور به احتمال زیاد پس از انتشار جدیدترین آمار و ارقام تورمی، خبر از افزایش 100 واحدی نرخ بهره دهد.

بزرگترین رمزارز بازار در لحظه انتشار این خبر ، با قیمت 20630 دلار معامله می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *