تحلیلگر بلومبرگ در ۶ ماه آینده روند بازار بیت کوین صعودی می‌شود

مایک مک‌گلون(Mike McGlone)، استراتژیست ارشد کومودیتی بلومبرگ، اشاره می‌کند که قیمت بیت‌کوین (BTC) در نیمه دوم سال 2022 افزایش خواهد یافت.
مک‌گلون با به اشتراک گذاشتن افکار خود با 48100 دنبال‌کننده‌اش در توییتر در روز چهارشنبه، نشانه‌های مثبتی را در داده‌های شاخص رمزارزی گلکسی بلومبرگ (BGCI) و میانگین متحرک 50 و 100 هفته‌ای قیمت بیت‌کوین مشاهده کرد. او پیشنهاد کرد که شاخص‌های فعلی نشانه‌های مشابهی را در پایین‌ترین سطح بازار نزولی در سال 2018 نشان می‌دهند، که قبل از بازگشت قوی در نیمه اول سال 2019 بود.
BCGI برای اندازه‌گیری عملکرد بزرگ‌ترین دارایی‌های رمزارزی برای تعیین یک دید از عملکرد کلی بازار طراحی شده است.

بر اساس داده های CoinGecko، زمستان کریپتو در سال 2018 زمان سختی برای بیت کوین بود، زیرا قیمت آن از منطقه 16000 دلاری در ژانویه به پایین ترین سطح بازار در حدود 3200 دلار در اواسط دسامبر سقوط کرد.
مک گلون در پست بعدی پیش بینی کرد که بیت کوین یا در مسیر یکی از بزرگترین بازارهای صعودی در تاریخ با قیمت نسبتاً کاهش یافته قرار دارد یا اینکه داده ها نشان می دهد که بازار کریپتو در حال شروع به شکست است و سرمایه گذاران را می ترساند.
او گفت: سوگیری ما این است که پذیرش بیت کوین به احتمال زیاد به افزایش ادامه خواهد دادمک گلون این کاهش را به “حباب اینترنت در 2000-2002 ” تشبیه کرد، که باعث شد بسیاری از شرکت‌ها با مشکل مواجه شوند، اما راه را برای شرکت‌های برتر مانند آمازون و eBay هموار کردند.
با این حال، تحلیل‌ها بیانگر این هستند که شرایط نزولی تا حد زیادی در واکنش به سیاست پولی فدرال رزرو ایالات متحده و تلاش‌های تورم از طریق یک سری افزایش نرخ بهره بوده است.
در سال 2022، بیت کوین و بازار کلی کریپتو از چندین عامل کلان مانند حمله روسیه به اوکراین، مقررات جهانی و نرخ بیکاری آسیب دیده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *