تحلیل‌گر آرک اینوست هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین تسلیم شده‌اند

یاسین المانجرا Yassine Elmandjra، تحلیلگری از شرکت مدیریت سرمایه گذاری ARK Investment، اشاره کرده است که دارندگان کوتاه مدت بیت کوین ظاهرا تسلیم شده اند.

نسبت MVRV که ارزش بازار بیت کوین را نسبت به ارزش واقعی این رمزارز پرچمدار اندازه گیری می کند، 35 درصد از زمان اوج خود کاهش یافته است. به گفته المانجرا، چنین سطوحی از ژانویه 2020 و ژوئیه 2021 مشاهده شده است.

این معیار رایج آنچین، اغلب برای سنجش روحیه سرمایه گذاران هنگام سرمایه گذاری استفاده می شود. با این حال، دارندگان طولانی مدت هنوز هم در حال خرید هستند. بطوریکه بیش از 66 درصد از کل بیت کوین در گردش در بیش از یک سال حرکت نکرده است که یک رکورد دیگر محسوب می شود.

به گفته این تحلیلگر، اصول کلیدی شبکه، مانند استفاده و امنیت نیز سالم باقی می مانند.

صرافی‌های رمزارزها در بحبوحه سقوط Terra که ماه گذشته صنعت ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داد، شاهد ورود سرمایه ی رکورد شکنی بودند.

 قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی به سطح 25000 دلار سقوط کرد. نابودی بلاک چین Terra یکی از بزرگترین رویدادهایی شومی بود که کریپتو تا به حال دیده است. با این حال، بازار توانست تا حدودی از ریزش عظیم خود را جبران کند.

بیت کوین هنوز در زمان انتشار این خبر زیر سطح 30000 دلار معامله می شود. این رمزارز برای دهمین هفته متوالی در مسیر بازدهی منفی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *