تاریخ اجرای به‌روزرسانی مرج اتریوم منتشر شد

بر اساس داده‌ های به اشتراک‌ گذاشته‌ شده توسط ایوان ون نس (Evan Van Ness)، موسس خبرگزاری Week in Eth، بر اساس برنامه‌ ریزی های انجام شده، ادغام اتریوم در 19 سپتامبر در کنار راه‌ اندازی انواع شبکه‌ های آزمایشی انجام می شود.

پیش از این، همین حساب احتمال می داد که اتریوم در پایان سپتامبر به آپدیت جدید سوئیچ می‌ کند. البته این احتمال شامل یک سلب مسئولیت مهم بود که با توجه به ماهیت غیرمتمرکز بروزرسانی‌ ها در شبکه، این آپدیت ممکن است با کمی تأخیر یا سریع‌ تر از حد انتظار ارائه شود.

در فهرست های عرضه شده، کاربران انتظار ورود کلاینت ها، Goerli و Prater را در 27 و 28 ژوئیه بوزرسانی در شبکه آزمایشی Goerli در 11 آگوست و بروزرسانی Bellatrix در اوایل سپتامبر دارند که الگوریتم اثبات کار را خاموش می‌ کند و اتریوم را برای اجرای ادغام در 19 سپتامبر آماده می‌کند.

ادغام اتریوم چیست؟

ادغام یکی از مورد انتظارترین و مهم‌ ترین بروزرسانی‌ های تاریخ اتریوم است، زیرا مسیر توسعه شبکه را تغییر می‌ دهد و انتقال کامل به اثبات سهام را انجام داده و الگوریتم اثبات کار قدیمی را غیرفعال می کند.

ارتقاء نشان دهنده ارتباط لایه اجرایی موجود بلاک چین با لایه اجماع جدید، Beacon Chain است. نسخه بروز شده اتریوم استخراج انرژی بر را حذف می کند و شبکه را با استفاده از اتریوم های سهامداری ایمن می کند.

این بروزرسانی علاوه بر سازگاری اتریوم با محیط‌ زیست، برای افزایش امنیت، مقیاس‌ پذیری و پایداری شبکه طراحی شده است، زیرا روند صعودی 2021 ثابت کرد که اتریوم هنوز برای پذیرش انبوه آماده نیست زیرا در دوره‌ هایی که تراکنش ها زیاد هستند، غیرقابل استفاده می‌ شود. به همین دلیل است که شاهد شکوفایی شبکه های لایه 2 بودیم که به کاربران اجازه می داد با هزینه های کمتر از شبکه استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *