بی‌ان‌بی چین یک پلتفرم برای اعلام هشدار کلاه‌برداری به کاربران راه‌اندازی کرد

رد آلارم(Red Alarm) دی اپ بی(DappBay) یک ابزار اسکن ریسک قرارداد است که به کاربران کمک می‌کند پروژه‌های پرخطر را شناسایی کنند تا از راگ پول ها(rug pull) و کلاهبرداریها در امان بمانند.

BNB Chain پلتفرم جدیدی به نام DappBay را برای کشف پروژه های جدید Web3 راه اندازی کرده است. DappBay به ویژگی جدیدی به نام رد آلارم مجهز شده است که سطوح ریسک پروژه را به صورت آنی ارزیابی می‌کند و به کاربران برنامه‌های غیرمتمرکز بالقوه خطرناک (DApps) هشدار می‌دهد.

Red Alarm یک ابزار اسکن ریسک قرارداد است که توسط DappBay ارائه شده است که به کاربران کمک می‌کند پروژه‌های پرخطر را شناسایی کنند تا از سرمایه‌گذاری‌های خود در برابر راگ پول و کلاهبرداری محافظت کنند. کاربران می توانند با وارد کردن آن در ویژگی Red Alarm بررسی کنند که آیا آدرس قرارداد دارای نقص های منطقی یا خطرات کلاهبرداری است.

گوندولین رجینا، مدیر سرمایه‌گذاری در BNB Chain، گفت که DappBay به جامعه BNB Beacon Chain اجازه می‌دهد تا با استفاده از داده‌های بازار، بهترین پروژه‌هایی را که اخیراً راه‌اندازی شده‌اند، مانند پروژه های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) فهرست و رتبه‌بندی کند. او اضافه کرد که:

“مهم‌تر از همه، ویژگی Red Alarm به کاربران کمک می‌کند تا یک قدم جلوتر از کلاهبرداران باشند؛ سیستم به صورت آنی خطرات احتمالی مرتبط با پروژه‌ها را هشدار می‌دهد و به جامعه اجازه می‌دهد تا تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه را اتخاذ کند.”

هدف DappBay کمک به جامعه در درک روندهای بازار با به روزترین رتبه بندی پروژه ها و پیش بینی خطرات پروژه به صورت آنی است. همچنین دارای ویژگی های دیگری است که به توسعه دهندگان DApp اجازه می دهد پروژه های خود را در DappBay لیست کنند.

علاوه بر این، DappBay لیست جامعی از پروژه‌های آینده امیدوارکننده را از قبل جمع‌آوری و خلاصه می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که اولین کسانی باشند که در مورد آنها باخبر می‌شوند.

متأسفانه کلاهبرداری، راگ پول و سایر خطرات کلاهبرداری در فضای ارزهای دیجیتال بسیار رایج هستند. راه اندازی پلتفرم جدید و ویژگی Red Alarm خبر خوشایندی است زیرا خدمات بسیار مورد نیاز را به جامعه رمزنگاری ارائه می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *