به‌روز‌رسانی جدید شبکه دوج کوین منتشر شد

فهرست GitHub نشان می دهد که توسعه دهندگان میم کوین Dogecoin، ارتقاء ورژن 1.14.6 هسته آن را در ساعات اولیه آسیا در روز پنجشنبه منتشر کرده اند. این نسخه، بروزرسانی‌ های امنیتی ضروری و تغییرات در کارایی شبکه را معرفی می‌ کند.

اصلاحات مربوط به امنیت شامل تغییراتی در پیام‌ های هشدار و افزایش قابلیت اطمینان سیستم دانلود تراکنش است که به توسعه‌ دهندگان اجازه می‌ دهد تاریخچه ی تراکنش‌ ها را دانلود کنند.

این نسخه محدودیت dust لازم را برای همه شرکت کنندگان در شبکه دوج کوین به 0.01 DOGE از 1 DOGE قبلی تغییر داد. محدودیت‌ های dust آستانه‌ هایی هستند که در دوج کوین رمزگذاری شده‌ اند و نشان‌ دهنده حداقل مقدار ارز مورد استفاده برای یک تراکنش برای پردازش در زنجیره هستند.

اپراتورهای کیف پول همچنین می توانند تشخیص دهند که آیا تراکنش های گیر افتاده، استخراج نشده اند یا در mempool نیستند. این امر از ارسال تراکنش های قدیمی که گم شده اند توسط گره جلوگیری می کند. یکی دیگر از راه حل های مرتبط با کیف پول این است که به اپراتورهای گره اجازه می دهد حداکثر تعداد اتصالاتی را که گره آنها اجازه می دهد بدون نیاز به راه اندازی مجدد تغییر دهند تا امکان کنترل دقیق تری بر ظرفیت های شبکه گره فراهم شود.

یک روش جدید RPC، اسکن دوباره، اضافه شده است تا به اپراتورهای گره اجازه دهد تا زنجیره تراکنش‌ های کیف پول را از اندازه ای معین، طبق اسناد توسعه‌ دهنده، دوباره اسکن کنند. توسعه دهندگان در نسخه توضیح دادند: “این می تواند به سرعت بخشیدن به روند اسکن مجدد برای کلیدهایی که پس از یک تاریخ خاص یا ارتفاع بلاک تولید می شوند کمک کند.”

توکن‌ بومی دوج کوین، DOGE در 24 ساعت گذشته شاهد معاملات نوسانی بود. قیمت‌ آن حدود 9 درصد کاهش یافت و تقریباً تمام سودهای روز سه‌ شنبه را از دست داد. زیرا معامله‌گران از موقعیت‌های خود سود گرفتند. با این حال، توکن ها برای هفته 11 درصد افزایش یافته اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *