بهای توکن ایپ کوین در شبانه روز گذشته ۲۳ درصد افزایش یافت

ایپ کوین(APE) برای شروع هفته افزایش یافت زیرا معامله گران تصمیم Yuga Labs را برای باز کردن متاورس Otherside خود برای کاربران منتخب بررسی کردند. با انجام این کار، توکن از یک الگوی تکنیکال خارج شد که به افزایش 45 درصدی دیگر قیمت تا سپتامبر 2022 اشاره دارد.
قیمت APE تقریباً 23.5 درصد در هفته تا به امروز افزایش یافت و به 6.12 دلار در هر توکن در 19 جولای رسید.
جالب اینجاست که یوگا لبز 4300 بازیکن متاورس بازی Otherside را در تور پلتفرم آنلاین آواتار Bored Ape دعوت کرد.

نمودار قیمت روزانه APE/USD
با توجه به اینکه به عنوان یک توکن حاکمیتی در ApeCoin DAO عمل می‌کند ، نمودار بالا نشان می‌دهد که معامله‌گران APE ، پس از دریافت نشانه‌هایی از به‌روزرسانی Otherside، شروع به خریدار کردند. این سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) به اکوسیستم برنامه‌ها و سرویس‌های مستقر شده توسط Yuga Labs و برندهای شخص ثالث، از جمله Otherside، قدرت می‌دهد.

قیمت APE به دنبال رالی 45 درصدی
با این حالت از Otherside ،ایپ وارد یک ستاپ تکنیکال به نام مثلث صعودی شد.
مثلث های صعودی معمولاً الگوهای ادامه ای در نظر گرفته می شوند. با این وجود، در موارد نادر، مثلث‌های صعودی در پایان یک روند نزولی تشکیل می‌شوند که منجر به برگشت شدید قیمت می‌شود.
به نظر می رسد مثلث صعودی APE در پایان روند نزولی خود شکل گرفته است. این به این دلیل است که این توکن پس از رسیدن به سطح محلی نزدیک به 3.00 دلار در 15 ژوئن(24 خرداد)، بیش از 100 درصد افزایش یافت، و به دنبال آن در 18 جولای از خط روند بالایی مثلث نزدیک به 5.22 دلار شکست خورد.
به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، یک شکست ناشی از یک مثلث صعودی، قیمت را به اندازه حداکثر ارتفاع بین خط روند بالا و پایین مثلث به سمت بالا می برد. این باعث می‌شود که APE به قیمت 8.40 دلار برسد که حدود 45 درصد نسبت به سطح قیمت فعلی افزایش یافته است.
در مقابل، بسته شدن به زیر خط روند بالایی مثلث می‌تواند باعث شکست نزولی می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *