بنیان‌گذار کاردانو و مدیرعامل ترا ویرچوا با هدف توسعه بخش NFT دیدار می‌کنند

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو و جواد اشرف (Jawad Ashraf)، مدیر عامل Terra Virtua، قرار است در 25 آوریل ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت محلی در مورد همکاری کاردانو و Terra Virtua و برنامه های آینده گفتگو کنند. Terra Virtua، یک پلتفرم کلکسیونی دیجیتال، دارای یک بازار NFT و همچنین یک استودیو برای بازی هایی با شخصیت های NFT است. بنابراین، این مشارکت ممکن است امکانات بیشماری را برای بخش NFT کاردانو ارائه دهد.

IOHK، شرکت مادر کاردانو، همچنین با اشتراک گذاری پست Terra Virtua در توئیتر و ذکر تاریخ رویداد، یادآوری را در مورد NFTهای کاردانو سامیت به اشتراک گذاشته است.

در اوایل ماه آوریل  اسنوپ داگ و چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در توئیتر گفتگو کردند تا در مورد اکوسیستم کاردانو، موسیقی و NFT بحث کنند. پس از آن، پروژه Cardano NFT Clay Nation همکاری رسمی خود را با اسنوپ داگ و چمپ مدیک آغاز کرد و بدین ترتیب انیمیشن های گلی نمادین، زمین و محتوای موسیقی قابل آنلاک شدن را به کاردانو آورد.

اکوسیستم کاردانو و واکنش قیمت ADA

شبکه کاردانو (ADA) در ماه‌های اخیر به چندین نقطه عطف رسیده است و تعداد کیف پول‌های ADA در عرض یک ماه 100000 عدد افزایش یافته است که در 19 آوریل به 3.2 میلیون عدد رسیده، 400 پروژه جدید در دست اجراست و در حال حاضر نیز نزدیک به 900 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند.

علیرغم پیشرفت های صورت گرفته در زمینه رشد شبکه، قیمت ADA کم تر از ارزش واقعی باقی مانده است. طبق داده‌های CoinMarketCap، کاردانو در زمان انتشار با 0.832 دلار معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته 6.88 درصد کاهش داشته و در هفته گذشته نزدیک به 5.45 درصد کاهش یافته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *