بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران اولیه لونا ۶ میلیارد دلار از فروش توکن‌های خود درآمد داشته‌اند

سقوط ترا(LUNA) به عنوان یکی از فاجعه بارترین رویدادها در تاریخ کریپتوها ثبت خواهد شد. میلیاردها نفر پس انداز و سرمایه گذاری های خود را از دست دادند.
بر اساس گزارشی از تحلیلگر Arcane Research Anders Helseth، اکوسیستم ترا(LUNA) که اکنون به عنوان ترا کلاسیک(Terra Classic) شناخته می شود، به عنوان یک طرح طولانی مدت پامپ و دامپ عمل می کند.

این تحلیلگر برای حمایت از ادعاهای خود، فعالیت های زنجیره ای را بررسی کرد و اطلاعات آشکاری در مورد توزیع LUNC و جریان های ارزشی آن، نحوه انتقال عرضه توکن از یک گروه از آدرس ها به گروه دیگر از سال 2020(1399) تا چند روز قبل شکست پروژه نمایان کرد.
این تحلیلگر، اکوسیستم Terra Classic را نقدینگی خروجی عالی برای دارندگان اولیه LUNA نامید.
همانطور که در زیر مشاهده می کنید، عرضه LUNA توسط Terraform Labs (TFL)، شرکت در حال توسعه Terra Classic که توسط Do-Kwon تأسیس شد، بسیار متمرکز بود. بدون احتساب پلتفرم های مبادله ای، TFL تا 3 اکتبر 2020 بیش از 537 میلیون توکن LUNA را کنترل کرد.این تحلیلگر ادعا می کند که کیف پول های ناشناس تاسیس شده توسط Terraform Labs، بزرگترین دارنده LUNC، وجوه خود را به پل ها و صرافی های متمرکز منتقل کردند. این وجوه در اواخر سال 2020 شروع به حرکت کردند و مرتب شاهد تراکنش از TFL به 3000 کیف پول ناشناس بود.
در مجموع 6 میلیارد دلار خروجی خالص بین آزمایشگاه های Terraform به این کیف پول ها و پل ها یا صرافی ها ثبت شد. همانطور که در زیر مشاهده می شود، این وجوه بعداً به گروهی از کیف پول های دیگر منتقل شد.
به عبارت دیگر، طبق تحقیقات این تحلیلگر، به نظر می‌رسد آزمایشگاه‌های Terraform عرضه LUNA خود را به صرافی‌هایی منتقل کرده‌اند که توسط سرمایه‌گذاران خرده‌فروش خریداری شده‌اند. کیف پول های دیگر 6.5 میلیارد دلار ورودی خالص داشتند.در تئوری، 6.5 میلیارد دلار سودی است که توسط سرمایه گذاران TFL و اولیه LUNC به دست آمده است، اما تحلیلگر معتقد است که این رقم می تواند بسیار بیشتر باشد. این گزارش مدعی است:
بنابراین، ما دلیلی داریم که باور کنیم پتانسیل ایجاد سود خارجی بیشتر از جریان خالص 6 میلیارد دلاری است.
بنابراین، این گزارش ادعا می کند که اکوسیستم Terra Classic، با افزایش محبوبیت و نوسانات صعودی قیمت LUNA (LUNC)، “نقدینگی خروج” را برای این سرمایه گذاران ایجاد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *