برند لوکس Gucci پس از NFTها اکنون وارد دنیای متاورس می شود

اخیراً اقدامی از طرف برند لوکس Gucci مبنی بر تقویت پلتفرم Gucci Vault متمرکز بر Gen-Z و خرید املاک دیجیتال در پلتفرم The Sandbox که دروازه ی ورود به دنیای متاورس می باشد، خبرساز شده است. همانطور که توسط Vogue گزارش شده است، گوچی املاک و مستغلات را در Sandbox به مبلغ نامشخصی خریداری کرده است. بر اساس Gucci Vault، این برند لوکس در ایجاد تجربیات تعاملی و تاثیرگذار مد با سندباکس همکاری خواهد کرد.

با این حال، گوچی هنوز جزئیات زیادی در مورد این پروژه فاش نکرده است. به نقل از سندباکس، Vogue Business گزارش داد که طراحان گوچی در حال ایجاد برخی موارد منتخب متاورس خواهند بود که به کاربران اجازه می‌دهد این دارایی‌ها را خریداری، مالکیت و در حساب سندباکس خود استفاده کنند. سندباکس همچنین خاطرنشان کرد که این فضا “از خاطرات دوران کودکی در جستجوی زیبایی الهام گرفته شده است، که شما را به Gucci Maze می‌آورد” و آینده مد در متاورس را تقویت خواهد کرد.

Gucci Vault و بلند پروازی در متاورس

Gucci Vault به عنوان یک چتر و محافظ برای تمام پروژه های مرتبط با متاورس این شرکت از جمله NFT ها و سرور چت و گفتگوی آن عمل می کند. این همان حوزه ای از کسب و کار است که گوچی برخی از آثار قدیمی خود و همچنین آثاری از برخی از طراحان نوظهور مانند Rave Review و Ahluwalia و Collina Strada را به فروش میرساند.

همانطور که گفته شد گوچی به سرعت با آخرین روند مد دیجیتال همراه شده است. اخیراً، این برند مد لوکس با شرکت سوپرپلاستیک “animated celebrities” نیز همکاری کرده است. آن ها با هم مجموعه ای از 500 NFT به نام “Supergucci” را ایجاد خواهند کرد. بر اساس این پروژه جدید، گوچی باید سه قسمت از NFT ها را اجرا کند که شامل مجسمه های سرامیکی، هر کدام با قیمت 1.5 اتریوم است. این برند اضافه کرد که Superplastic و Gucci باید 20 NFT از کل این مجموعه را برای استفاده داخلی نگهداری کنند.

برندهای مختلف دیگری نیز به دنیای متاورس ورود کرده‌اند. به تازگی، غول سرگرمی، دیزنی را دیده‌ایم که برنامه‌های متاورس خود را اعلام کرده است. علاوه بر این، خودروسازان لوکس مانند فراری و لامبورگینی نیز برنامه های متاورس و NFT خود را اعلام کرده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *