با خروج سود سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر تحت فشار فروش سقوط کرد

با خروج سود سرمایه گذاران، بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر تحت فشار فروش سقوط کرد.

طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، سولانا (SOL)، آوالانچ (AVAX) و BNB در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۲/۲۴٪، ۱۱/۴۶٪ و ۸/۸۱٪ کاهش قیمت داشته اند.

بازار کریپتوکارنسی بار دیگر همبستگی مثبتی را با بازار سهام در طول دوره فروش نشان داد، زیرا همزمان با سقوط بیت کوین از ۳۱،۳۶۲ دلار به ۲۹،۱۸۴ دلار، معاملات آتی نزدک نیز ۰/۹۵ درصد کاهش یافت.

بر اساس گزارش Coinglass، بیش از ۲۱۴ میلیون دلار در پوزیشن های فیوچرز در ۲۴ ساعت گذشته لیکوئید شده است. سولانا متحمل لیکوئید پوزیشن هایی به ارزش نزدیک به ۸/۳۱ میلیون دلار شد.

یک روز قبل از آن، بیت کوین و آلت کوین ها سود قابل توجهی را ثبت کردند، زیرا بازار کریپتو پس یک دوره ریزش، بازگشتی چشمگیر داشت. در ۷ ژوئن قیمت بیت کوین به پایین ترین حد روزانه ۲۹،۱۸۴ دلار سقوط کرد که تقریباً ۶ درصد از بالاترین قیمت اخیر آن پایین تر است.

BNB با شروع تحقیقات SEC سقوط کرد
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد BNB بایننس آغاز کرده است. این ناظر می‌خواهد بداند که آیا رمزارز صرافی بایننس یک اوراق بهادار ثبت نشده است یا خیر.

بایننس عرضه اولیه (ICO) رمزارز خود را در جولای سال گذشته  انجام داد که در آن در مجموع ۱۵ میلیون دلار از طریق صرافی های مختلف جمع آوری شد.

همانطور که گفته شد، تحقیقات همچنان ادامه دارد. به گفته دلالان، این صرافی احتمالا با برخورد قانونی از سوی این تنظیم کننده مواجه نمی‌شود. BNB که در سال ۲۰۲۱ به سرعت رشد کرد، همچنان پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. با انتشار این خبر، قیمت BNB بایننس تقریباً ۵ درصد کاهش یافت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *