بایننس بلیت‌های NFT برای مسابقات تیم فوتبال لاتزیو ایتالیا به فروش می‌رساند

بزرگ ترین پلتفرم تجارت ارزهای دیجیتال جهان یعنی صرافی بایننس، به تازگی اعلام کرده است که به زودی پلتفرم فروش بلیط مسابقات باشگاه فوتبال ایتالیایی لاتزیو (S.S. Lazio) برای فصل بعدی 2022/23 را در قالب NFTها راه اندازی می کند. خریداران می توانند از NFT های خود برای بازدید از استادیوم المپیکو، بزرگترین مرکز ورزشی شهر رم، و تماشای بازی‌های خانگی تیم مورد علاقه‌ خود استفاده کنند.

علاوه بر دسترسی به ورزشگاه، دارندگان این بلیط ها می‌توانند از آفر‌های زیادی از جمله 10 درصد تخفیف برای هر محصولی که در فروشگاه لاتزیو به فروش می رسد و 20 درصد تخفیف برای بلیط بازی‌های باشگاه در لیگ اروپا بهره‌مند شوند.

علاوه بر این تخفیف‌ها، حامیانی که بلیط‌های دیجیتالی را خریداری می‌کنند، این فرصت را نیز خواهند داشت که توکن‌های طرفداری این باشگاه را برنده شوند و از این طریق به چندین رویداد انحصاری دسترسی پیدا کنند. برای خرید این بلیط ها، طرفداران لاتزیو باید یک حساب کاربری در بایننس باز کرده و به پلتفرم فن توکن های بایننس وارد شوند.

به عقیده این صرافی بلیط های NFT به حل برخی از مشکلات شناخته شده در سیستم سنتی توزیع بلیط کمک می کند. به عنوان مثال، ژتون‌های NFT اجازه می‌دهند از دوبار فروخته شدن بلیط یک صندلی در استادیوم جلوگیری شود؛ به علاوه می توانند مانع از جعل بلیط و مشکلات مربوط به مفقود شدن یا آسیب‌دیدگی آن نیز بشوند.

گفتنی است که بایننس اسپانسر اصلی پیراهن لاتزیو نیز می باشد. این قرارداد اسپانسری 30 میلیون یورویی (30.5 میلیون دلار) پاییز گذشته به امضای طرفین رسید و هر دو طرف برای یک دوره دو ساله با امکان تمدید آن برای سال سوم به توافق رسیدند.

ابتکار فروش بلیط در قالب NFT پس از آن شکل گرفت که در ماه ژوئن (خرداد)، بایننس یک همکاری انحصاری و چند ساله NFT را با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی فوتبال، آغاز کرد. این فوتبالیست مشهور قصد دارد چندین مجموعه NFT را منتشر کند تا به دنبال کنندگان خود شانس آن را بدهد تا مالکیت یک قطعه نمادین از تاریخ ورزش را در اختیار بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *