بازیکنان تیم بیسبال نیویورک یانکیز می‌توانند حقوق خود را به بیت کوین تبدیل کنند

شرکت سرمایه گذاری NYDIG به تازگی قرارداد همکاری چند ساله ای را با تیم بیسبال نیویورک یانکیز (MLB New York Yankees) امضا کرده است که به موجب آن، بازیکنان این تیم اجازه خواهند داشت بخشی از حقوق خود را به رمزارز بیت کوین تبدیل کنند.

گفتنی است که NYDIG شرکت تابعه هولدینگ Stone Ridge با محوریت بیت کوین است که راهکارهای زیرساختی را برای شرکت ها و مؤسسات مالی که به دنبال فعالیت در اکوسیستم بیت کوین هستند ارائه می کند. ازجمله محصولات این شرکت، یک طرح پس انداز بیت کوین (BSP) است که به کارمندان سازمان ها اجازه می دهد مقدار مشخصی از حقوق دریافتی خود را به ارز دیجیتال پیشرو بازار تبدیل کنند. به گفته NYDIG، بهترین مزیت این طرح این است که مشتریان هیچگونه کارمزدی برای این تراکنش پرداخت نمی کنند.

تحقیقات اخیر این شرکت نشان داده است که 36 درصد از کارکنان زیر 30 سال علاقه مند هستند بخشی از حقوق خود را به بیت کوین اختصاص دهند. تقریباً از هر سه کارمندی که در نظرسنجی شرکت کردند، یک نفر گفته است که اگر مجبور باشند بین دو شغل یکسان با کارفرمایان مختلف یکی را انتخاب کنند، به سراغ کارفرمایی می روند که گزینه بیت کوین را ارائه دهد.

لازم به ذکر است که بیت کوین اکنون با کمتر از 1% رشد در تایم فریم روزانه، با قیمت 20698 دلار معامله می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *