بازگشت نهنگ‌های اتریوم به بازار پس از جهش قیمت ۱۵ درصدی

اتریوم پس از اعلام تاریخ دقیق ارتقای شبکه فعلی و فعال شدن شبکه جدید که منجر می شود الگوریتم اجماع اثبات کار برای همیشه خاموش شود، بازگشت بزرگی به بازار رمزارزها داشته است.

با افزایش 30 درصدی قیمت اتریوم از ابتدای ماه، شاهد افزایش عظیمی در تعداد آدرس‌ های نهنگ ها بودیم. بطوریکه بیش از 130 کیف پول جدید که بین 1000 تا 100 هزار اتریوم خریداری کرده اند، در شبکه ظاهر شده است. افزایش تعداد نهنگ ها ممکن است نشان دهنده ی این باشد که سرمایه گذاران مجددا در حال ورود به بازار رمزارزها هستند.

همانطور که امروز می بینیم، اتر با موفقیت خط مقاومت کانال رنج خود را شکست و بلافاصله به سطح مقاومت بعدی اصلی رسید. در حال حاضر، اتریوم در سطح مقاومت میانگین متحرک 50 روزه خود باقی مانده است، که برای ادامه روند فعلی باید آن را بشکند.

پس از شکست موفقیت‌ آمیز، از زمان کاهش در اوایل ماه می شاهد تغییر در تعداد آدرس‌ هایی بودیم که بین 1000 تا 100000 اتریوم ارزش داشتند.

بعد ممکن است چه اتفاقی بیفتد؟

با کمال تعجب، هیچ نشانه‌ ای از یک افزایش سریع و برگشت دوباره قیمت وجود ندارد که شاید به ما نشان دهد که دومین رمزارز بزرگ بازار در حال جهش موقتی است و در روزهای آینده معکوس خواهد شد.

صرف نظر از این، باید همچنین توجه داشته باشیم که عملکرد نسبتاً قوی قیمت اتریوم در روزهای معاملاتی آخر هفته ظاهر شد که معمولاً حجم و نقدینگی قابل توجه کمتری را نشان می‌ دهد، بنابراین حتی یک حجم ورودی کم نیز می‌توانست قیمت یک دارایی را به میزان قابل توجهی تغییر دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *