بازارکریپتو 130 میلیارد دلار بازگشت بیت کوین 5 درصد، شیبا اینو 37 درصد

بازارهای کریپتو 130 میلیارد دلار بازگشتند: بیت کوین 5 درصد، شیبا اینو 37 درصد نسبت به پایین ترین سطح دیروز بهبود یافت.

پس از دو روز متوالی کاهش قیمت، بیت کوین تا حدودی جایگاه خود را پس گرفته و حدود 36000 دلار است. آلت کوین ها با افزایش قیمت دو رقمی قابل توجه از Terra، Avalanche، Shiba Inu و بسیاری دیگر، حتی بهتر واکنش نشان داده اند.

بیت کوین 36 هزار دلار است

چند روز گذشته برای ارز دیجیتال اصلی چندان خوب پیش نرفت. درست در روز پنجشنبه بود که یک پمپ قیمت ناگهانی دارایی را به بالاترین قیمت چند روزه در 43500 دلار رساند.

با این حال، اینجاست که همه چیز به سمت جنوب پیش رفت. بیت کوین به سرعت شروع به کاهش ارزش کرد و یک روز بعد به 38000 دلار سقوط کرد. این پایین ترین قیمت از اوایل ماه اوت بود.

در حالی که این یک اصلاح شدید به خودی خود بود، خرس ها فقط کنترل خود را در بازار محکم کردند. در نتیجه، BTC 4000 دلار دیگر کاهش یافت و به حدود 34000 دلار کاهش یافت. از سوی دیگر، این پایین‌ترین قیمت از اواخر جولای بود.

اما از آن زمان، BTC حدود 2000 دلار اضافه کرد و اکنون به 36000 دلار رسیده است. با این وجود، ارزش بازار آن هنوز بسیار کمتر از 700 میلیارد دلار است.

آیا این به روز رسانی بازار را دوست داشتید؟

این تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا هیچ اقدام قیمتی را در بازارهای خروشان کریپتو از دست ندهید. شروع به دریافت این خلاصه، به صورت رایگان، هر روز کنید:

BTCUSD . منبع: TradingView

آلت کوین ها با بازیابی های چشمگیر

آلت‌کوین‌ها در چند روز گذشته با افت شدید قیمت، حتی بیشتر از BTC متضرر شدند. با این حال، در حال حاضر، اکثر آنها در مقیاس روزانه خوب هستند.

اتریوم طی دو روز تقریباً 1000 دلار کاهش یافت و به 2300 دلار رسید. با این حال، اکنون ETH بیش از 200 دلار ارزش افزوده و به بالای 2500 دلار رسیده است. دستاوردهای مشابه بیشتری از Ripple و Solana حاصل می شود.

از سوی دیگر، بایننس کوین، کاردانو، پولکادوت، دوج کوین و MATIC هر کدام حدود 10 درصد بهبود یافته اند. سود بیشتر از Terra (20٪)، بهمن (13٪) و Shiba Inu (21٪) در مقیاس روزانه حاصل می شود. با این حال، SHIB تقریباً 40٪ از پایین ترین سطح دیروز افزایش یافته است.

در نهایت، ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به پایین ترین سطح دیروز 130 میلیارد دلار افزایش یافته و اکنون به نزدیک به 1.7 تریلیون دلار رسیده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *