ایپ‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته پرمعامله‌ترین دارایی در بین نهنگ‌های اتریوم بوده است

رمزارز ApeCoin به یکی از دارایی‌های پرمعامله در میان ۵۰۰۰ آدرس بزرگ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شد. معامله گران در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ میلیون دلار از این توکن را جابه جا کرده‌اند.

۱۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم علاوه بر معامله فعال بر روی آدرس‌ های خود، حدود ۲۰ میلیون دلار APE را در کیف پول های خود نگهداری می‌کنند که آن را به یکی از بزرگترین دارایی‌ ها در میان تمام دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

عملکرد بازار ApeCoin
علیرغم فعالیت بالای نهنگ‌های اتریوم، عملکرد بازار ApeCoin بسیار ضعیف بوده، زیرا نوسانات آن در دو روز گذشته در حدود ۱٪ باقی مانده است. این فعالیت کم معامله گران و سرمایه گذاران به عدم وجود یک مورد استفاده برای این توکن و سقوط صنعت NFT به طور کلی گره خورده است.

در مورد سودآوری، قیمت APE از زمانی که در آوریل به بالاترین حد خود رسید، حدود ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

مسائل مهاجرت
به دنبال توزیع بسیار موفق APE، این رمزارز باعث آشفتگی گسترده در شبکه اتریوم شد. افزایش شدید کارمزدها، شلوغی شبکه و غیرقابل استفاده کردن برنامه های غیرمتمرکز روی اتریوم برخی از این مشکلات بود.

مدت کوتاهی پس از آن، توسعه دهندگان پشت این مجموعه NFT و APE به جامعه پیشنهاد دادند که این رمزارز را به شبکه اختصاصی خود انتقال دهند تا در آینده با اتریوم به مشکلی برنخورند.

علیرغم این پیشنهاد، DAO پشت مجموعه ApeCoin و BAYC نظر منفی خود را بیان کرد و اظهار داشت که APE باید در زنجیره اتریوم باقی بماند و به جای دیگری حرکت نکند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *