اکثر دارندگان بیت کوین و اتریوم در سود هستند

داده های اخیر IntoTheBlock نشان می دهند که با وجود عقب نشینی اخیر بازار ارزهای دیجیتال، معامله گران بیت کوین و اتریوم بیشتری در سود قرار می‌گیرند. تجزیه و تحلیل‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که ۵۸/۴۴ درصد از آدرس‌های دارای بیت کوین و ۶۹/۲۵ درصد از آدرس‌های دارای اتریوم در سود هستند.

سودآوری رمزارزهای اصلی، بیت کوین و اتریوم، علیرغم کاهش قیمت ۴۲/۸۱ درصدی و ۴۰/۷۵ درصدی نسبت به بالاترین سطح خود، بالاتر از میانگین باقی مانده است.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط IntoTheBlock در مورد ترکیب هولدرهای آنها، ۵۸٪ از کل وجوه سرمایه‌گذاری شده در بیت‌کوین حتی پس از افت اخیر آن به زیر ۴۰،۰۰۰ دلار، در سود باقی می‌ماند، که نشان می‌دهد اکثریت بازار در قیمت بسیار کمتر از ۴۰،۰۰۰ بیت کوین خریده اند. علاوه بر این، ۵٪ از همه هولدرها در حال حاضر سر به سر و ۳۷٪ با ضرر مواجه هستند. همانطور که داده های زنجیره ای قبلاً نشان داده بودند، ۶۹/۲۵٪ از هولدرهای اتریوم در سود هستند، که نشان می دهد بسیاری از آنها زیر مرز ۳۰۰۰ دلار اتریوم خرید کرده اند.

به همین ترتیب، ۳٪ از همه هولدرها در حال حاضر سر به سر و ۲۸٪ با ضرر مواجه هستند.

بیت کوین اوایل روز دوشنبه در کمترین حد خود در تقریباً شش هفته گذشته معامله شد و به پایین ترین سطح ۳۸،۲۰۲ دلاری رسید. اتریوم نیز در ۲۵ آوریل به ۲۷۹۷ دلار سقوط کرد.

تا زمان انتشار این مقاله، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۰۵ درصد کاهش قیمت داشته و با قیمت ۳۹،۲۴۸ دلار معامله می‌شد. اتریوم نیز اندکی کاهش یافت و به ۲۹۰۲ دلار رسید.

طبق گزارش‌های اخیر، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک Fidelity Investments به مشتریان خود اجازه داده بیت کوین را به برنامه‌های پس‌انداز 401(k) اضافه کنند.

با توجه به اینکه Fidelity بزرگترین تامین کننده برنامه های بازنشستگی ایالات متحده است، این تصمیم می تواند نقطه عطفی برای پذیرش ارزهای دیجیتال در این کشور باشد. این غول سرمایه گذاری مستقر در بوستون بر صندوق های بازنشستگی بیش از ۲۰ میلیون نفر نظارت دارد.

به همین ترتیب، آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) نیز گفت که Skybridge، بیت کوین را به برنامه های پس انداز 401(k) خود، به دنبال Fidelity اضافه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *