امکان پرداخت با شیبا اینو و دوج کوین در یکی از سرویس‌های اوبر فراهم شد

هولدرهای شیبا اینو و دوج کوین درحال حاضر می توانند با استفاده از رمزارزهای خود از اوبر ایتس (Uber Eats) از طریق درگاه BitPay غذا سفارش دهند.

سایر رمزارزهایی که توسط درگاه BitPay پشتیبانی می شوند عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل( XRP)، دای(Dai)، Wrapped Bitcoin (WBTC) و استیبل کوین ها.

بر اساس پست وبلاگ BitPay، از آنجایی که اوبر ایتس فعلا به صورت مستقیم پرداخت با رمزارزها را نمیپذیرد ، این روش پرداخت منحصر به کارت های هدیه و کارت های عادی BitPay است. همچنین می توان از طریق BitPay Menufy ، پرداخت‌هایی را از کیف پول‌های رمزارزی برای سفارش غذای بیرون بر ویا تحویل از رستوران‌های زنجیره‌ای منطقه‌ای یا ملی انجام داد.

شرکت‌های سفارش غذا از قبیل دوردش (DoorDash) و گرابهاب (Grubhub) و همچنین رستوران‌های بیرون‌بر از جمله Grill، چیلیز (Chili’s) ، Carrabba’s Italian Grill، Steak ‘n Shake و بسیاری از رستوران ها ، پرداخت با استفاده از رمزارزها را از طریق BitPay می‌پذیرند.

پذیرش رمزارزها به عنوان شیوه پرداخت در حال حاضر روبه رونق است. در هفته‌های اخیر، شرکت های ساعت ساز لوکس مانند تَگ هویر (TAG Heuer) ، هابلوت، (Hublot) و بریتلینگ (Breitling) رمزارزها را از طریق درگاه پرداخت BitPay می‌پذیرند.

علاوه بر کالاهای لوکس و سفارش غذا، Panini America، یک شرکت متخصص در کلکسیون های ورزشی، از راه اندازی  کیف پول رمزارزی خود در آینده خبر داد که از رمزارزهایی از قبیل بیت کوین و سایرین پشتیبانی می کند.

شیبا اینو در لحظه انتشار این خبر ، با قیمت 0.000011 دلار معامله شد، در حالی که دوح کوین در سطح 0.06 دلاری قرار دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *