امکان انتقال ارزهای دیجیتال بین پی‌پال و سایر صرافی‌ها فراهم شد

پی‌پال (PayPal) پس از معرفی قابلیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال بر روی پلتفرم خود در اکتبر ۲۰۲۰، در نهایت امکان انتقال ارزهای دیجیتال بین پی‌پال و سایر کیف‌پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال را برای کاربرانش فراهم می‌کند. از روز سه‌شنبه، این ویژگی برای کاربران منتخب ایالات متحده در دسترس است و در هفته‌های آینده برای همه کاربران واجد شرایط ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

پس از تقریباً دو سال از زمانی که پی‌پال کاربران را قادر به خرید و فروش ارز دیجیتال در پلتفرم خود کرد، اکنون قابلیت انتقال ارزهای دیجیتال بین پی پال و سایر کیف‌پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال را معرفی می‌کند. اولین دسته از ارزهای پشتیبانی شده شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) است.

علاوه بر این، کاربرانی که ارزهای دیجیتال خود را به پی‌پال انتقال می‌دهند، می‌توانند آن را از طریق Checkout در میلیون‌ها پایانه تجاری خرج کنند. این شرکت توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک مجوز کامل Bitlicence را برای انجام این کار دریافت کرده است.

کاربران به سادگی باید وارد حساب‌های خود شده و وارد بخش ارز دیجیتال برنامه شوند تا انتقال ارزهای دیجیتال خود را آغاز کنند. کاربران معمولاً موظفند قبل از انجام این مراحل، یک بار تأیید هویت را تکمیل کنند. از روز سه‌شنبه، این ویژگی برای کاربران منتخب ایالات متحده در دسترس است و در هفته‌های آینده برای همه کاربران واجد شرایط ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

پی‌پال برای دریافت ارزهای دیجیتال کارمزد نمی‌گیرد

نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال به گیرندگان خارج از پی‌پال مستلزم هزینه شبکه بر اساس بلاکچین مربوطه آنها خواهد بود، اما نقل و انتقالات بین کاربران پی‌پال شامل چنین هزینه‌هایی نخواهد بود. برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، این شرکت یک آدرس گیرنده جدید برای هر تراکنش در حساب پی‌پال ایجاد می‌کند. همچنین پی‌پال برای دریافت ارزهای دیجیتال کارمزد نمی‌گیرد.

این شرکت در تلاش است تا انواع دیگری از خدمات ارزهای دیجیتال مانند خدمات ارزهای دیجیتال ملی (CBDC) را برای گسترش فعالیت‌های دیجیتالی خود ادغام کند. همچنین پی‌پال در حال بررسی امکان راه‌اندازی استیبل کوین خود با نام PayPal Coin است. این شایعه پس از آن صورت گرفت که یک توسعه‌دهنده شواهدی از وجود چنین استیبل کوینی را در کد منبع برنامه آیفون این شرکت پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *