افزایش قابل‌توجه سرمایه ورودی به اکوسیستم کاردانو در ۷ روز گذشته

داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد که اکوسیستم دیفای کاردانو سرمایه بیشتری جذب کرده است، با افزایش 7.36 درصدی در 24 ساعت گذشته در کل ارزش قفل شده (TVL). دیفای کاردانو بین 13 و 18 ژوئیه (22 تا 27 تیر)، حدود 21 میلیون دلار ورودی را تجربه کرد. ارزش کل قفل شده (TVL) از حدود 109.55 میلیون دلار در 13 ژوئیه به 128.31 میلیون دلار در 18 ژوئیه افزایش یافت که نشان دهنده این رشد است.

TVL کاردانو در حال حاضر تقریباً 128.31 میلیون دلار است، البته بدون در نظر گرفتن ارزش رمزارزهای حاکمیتی استیک شده. با این حال، با احتساب آن ها، TVL آن در حال حاضر به 155.35 میلیون دلار می رسد و دوازده dApps در این امر سهیم هستند که در اوایل امسال تعداد این dApps شش مورد بوده است.

پلتفرم Wingriders با 54.94 میلیون دلار در حال حاضر قفل شده، 35.36 درصد بر اکوسیستم کاردانو تسلط دارد. MinSwap با 42.94 میلیون دلار در جایگاه دوم قرار دارد. SundaeSwap نیز در حال حاضر دارای ارزش کل قفل شده 24.59 میلیون دلاری است.

به کمک Vasil ممکن است پروژه های بیشتری راه اندازی شوند

هدف ارتقاء Vasil ارائه چندین قابلیت حیاتی است که ممکن است امکان راه اندازی پروژه های زیادی را فراهم کند و در عین حال عملکرد کاردانو را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. علاوه بر این، هدف آن ارائه مسیر برای ارتقای برنامه‌ های کاربردی موجود است که ممکن است سرعت، قابلیت تراکنش و قدرت اسکریپت را افزایش دهد.

برای بهبود عملکرد شبکه، IOG قبلاً اجرای چندین بهینه‌ سازی پارامترهای ثابت (مانند افزایش اندازه بلاک و واحدهای حافظه اسکریپت) را در سال 2022 آغاز کرده است. هارد فورک وسیل، که شامل Diffusion Pipelining می‌شود، با تسریع زمان انتشار بلاک، همه چیز را یک درجه به سمت بالا تغییر می‌ دهد و امکان خروجی بهتر را فراهم می کند.

هارد فورک وسیل به طور آزمایشی برای هفته آخر ماه ژوئیه (هفته اول مرداد) برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *