افزایش تقاضا برای کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال در روسیه درپی اعمال محدودیت‌های ارزی در این کشور

روزنامه Vedomosti روسیه به نقل از نمایندگان توسعه‌ دهنده کیف پول Tangem و بازار ازون گزارش داد: تقاضا برای کیف پول های سخت‌ افزاری در میان کاربران روسی رمزارزها در ماه‌ های مارس و آوریل 2022 نسبت به دوره‌ های قبلی هشت برابر بیشتر شده است.

همچنین، Ledger که کیف‌ پول هایی شبیه یک USB می‌ فروشد و Tangem که محصولات مانند کارت بانکی طراحی شده‌ اند، محبوب ترین برندها در میان مشتریان روسی بوده‌ اند.

M.video-Eldorado فروش کیف پول های رمزارزی را در پاییز سال گذشته آغاز کرد. در حال حاضر یک کیف تک ارزی و یک کیف چند ارزی تانگم و یک لجر ارائه می دهد. در سال 2022، این خرده فروش رشد قابل توجهی در تقاضا برای این دستگاه ها مشاهده کرد، چرا که فروش آنها در سه ماهه اول، هشت برابر افزایش یافته است.

به گفته تنگم، افزایش قابل توجه تقاضا برای دستگاه های خود از ابتدای سال تا حدودی نیز به این دلیل است که این شرکت محصولات مقرون به صرفه تری را به بازار عرضه کرده است. تقاضا در M.video-Eldorado در ماه مارس، زمانی که آن ها برای اولین بار عرضه شدند، به اوج خود رسیده است.

اوزون همچنین اذعان کرد که طیف وسیع‌ تر محصولات به افزایش تقاضا کمک کرده است. Bits.media گزارش داد که در ماه ژانویه افزایش هفت برابری در اقلام موجود ثبت شد و در ماه ژوئن این آمار شش برابر ژانویه بود. این بازار آنلاین خاطرنشان کرد: محدودیت های ارزی اعمال شده توسط بانک روسیه در پس زمینه تحریم های مالی غرب، بر این امر تأثیر داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *