اسنوپ داگ رستورانی با سبک بورد ایپ بات کلاب را افتتاح می‌کند

یک رستوران فست فود به نام Bored & Hungry، اولین رستوران با الهام از ان اف تی های Bored Ape Yacht Club، در لس آنجلس افتتاح شد. اکنون تیم این رستوران، اسنوپ داگ، خواننده رپ و علاقه‌مند به NFT را برای افتتاح رستوران بعدی خود با موضوع NFT آورده است.
اسنوپ داگ و Food Fighters Universe، استارت آپی که توسط اندی نگوین، کوین سئو و فیلیپ هوین تأسیس شده است، اعلام کرده اند که قصد دارند Dr. Bombay’s Sweet Exploration را افتتاح کنند که آن رستورانی مخصوص دسر می باشد.Dr. Bombay نامی است که اسنوپ داگ روی آواتار Bored Ape Yacht Club خود گذاشته است. Bored Ape Yacht Club یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های NFT اتریوم است که شامل 10000 آواتار منحصربه‌فرد است که میمون‌های کارتونی را به تصویر می‌کشند. این NFTها مجموعا بیش از 2.1 میلیارد دلار در حجم معاملات بازار ثانویه تا به امروز ایجاد کرده اند.
Bored Ape Yacht Club که توسط استارتاپ Yuga Labs ایجاد شده است، به دارندگان NFT خود حق تجاری سازی تصاویر متعلق به خود را می دهد. به این ترتیب، Bored Apeها برای محصولاتی از پوشاک گرفته تا دیگر اقلام و همچنین پروژه های گروه مجازی و تولیدات سینمایی و تلویزیونی آینده استفاده شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *