استیبل کوین کاردانو احتمالاً به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

طبق بروزرسانی‌های اخیر تیم Djed، استیبل کوین الگوریتمی کاردانو، که با همکاری شبکه COTI توسعه یافته است، ممکن است اندکی پس از راه‌اندازی شبکه اصلی هاردفورک Vasil راه‌اندازی شود.

در پست اخیر وبلاگ COTI، تیم Djed اظهار داشت: “ما منتظر برگزاری هاردفورک Vasil کاردانو هستیم. هاردفورک Vasil امکان مقیاس پذیری را فراهم می‌کند که برای اجرای ایمن Djed در شبکه اصلی لازم است.”

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، پروپوزال هارد فورک شبکه آزمایشی Vasil ارسال شده است. این تغییرات در هاردفورک ممکن است در ۳ جولای  در شبکه آزمایشی احساس شود. صرافی ها و SPO ها (اپراتورهای استخر استیک) حداقل به چهار هفته آزمایش نیاز دارند، که تاریخ احتمالی هارد فورک اصلی Vasil را در هفته آخر جولای (هفته اول مرداد) قرار می‌دهد.

به گفته تیم Djed، تکمیل هاردفورک Vasil و نتیجه گیری از بازرسی نهایی می‌تواند باعث استقرار Djed در شبکه اصلی شود.

Djed، استیبل کوین تضمین شده کاردانو، اخیراً در شبکه آزمایشی راه اندازی شده است. گزارش‌های اخیر این تیم نشان می‌دهد که تاکنون بیش از ۵۱۴،۵۵۹ tDJED و بیش از ۶،۶۸۸،۹۱۸ رمزارز ذخیره tSHEN ضرب شده است که نسبت ذخیره ۶۵۳٪ را نشان می‌دهد.

برای اطمینان از ایمنی، کد درون زنجیره ای پس از راه‌اندازی شبکه آزمایشی تحت گواهینامه بررسی سطح ۲ قرار گرفته است. در حال حاضر مراحل اصلاحی بازرسی اعمال شده و نسخه جدید کد در حال ارائه برای بررسی نهایی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *