استیبل کوین مجیک اینترنت مانی برابری خود را با دلار از دست داد

در اواسط ماه می، کل جهان شاهد سقوط یک استیبل کوین الگوریتمی به نام Terrausd (UST) بود که از برابری 1 دلاری خود جدا شد و ارزش آن به زیر یک پنی آمریکا کاهش یافت. در واقع، شکست پروژه UST کل اکوسیستم بلاکچین ترا را محو کرد تا جایی که تقریباً همه ی توکن های آن بی ارزش شدند.

هفته گذشته، Bitcoin.com News در مورد USDD، استیبل کوین الگوریتمی Tron و چگونگی کاهش آن به 0.95 دلار در هر واحد گزارش داد. ترون دائو مقادیر قابل توجهی ذخایر مانند USDC و TRX را اضافه کرده است تا استیبل کوین خود را امن نگه دارد.

علیرغم اضافه شدن وجوه، در 18 ژوئن، USDD به پایین ترین سطح خود، یعنی 0.948 دلار در هر واحد سقوط کرد و این رمز ارز در حال حاضر با 0.96 دلار در زمان نگارش این در ساعت 6:05 بعد از ظهر به وقت محلی در حال مبادله است.

در همان روز، استیبل کوین پلتفرم “پول اینترنتی جادویی (MIM)” منتشر شده توسط Abracadabra نیز به زیر 1 دلاری سقوط کرد و به 0.914 دلار در هر واحد کاهش یافت. با استفاده از پروتکل Abracadabra.money، کاربران با اضافه کردن وثیقه، MIM ایجاد می‌کنند و امروزه 197674194 MIM در گردش است.

MIM بر روی بلاکچین های مختلفی مانند اتریوم، فانتوم، BSC و Avalanche اجرا می شود. علیرغم کاهش به 0.91 دلار، قیمت MIM در روز شنبه و در ساعت 6:05 بعدازظهر دوباره بازگشته و هر واحد به 0.992 دلار معامله رسید. سقوط به زیر برابری 1 دلار توجه زیادی را به MIM در طول روز جلب کرد، زیرا “میزان عدم تعادل MIM” یک موضوع پرطرفدار در رسانه های اجتماعی بود. روز قبل، یکی از حساب‌های توییتر اعلام کرد که MIM با عدم تعادل نقدینگی 95.8 درصد در شرف کاهش دوباره است. تنها 6 میلیون دلار نقدینگی در استخر باقی مانده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *