استارباکس به دنبال راه اندازی یک برنامه پاداش جدید Web3 برای جذب و حفظ مشتریان است

به گفته هاوارد شولتز(Howard Schultz)، مدیر عامل موقت غول فروشگاه های قهوه جهانی استارباکس(Starbucks)، به دنبال راه اندازی یک برنامه پاداش جدید Web3 برای جذب و حفظ مشتریان است.
شولتز در صحبت سه‌شنبه در جریان تماس درآمد سه‌ماهه مالی شرکت، خاطرنشان کرد که استارباکس به زودی یک «ابتکار دیجیتالی» جدید Web3 را معرفی خواهد کرد که برنامه وفاداری شرکت را گسترش می‌دهد:
این ابتکار جدید دیجیتالی با قابلیت Web 3 به ما این امکان را می‌دهد که با رویکرد قدرتمند پاداش استارباکس مدل تعاملی فعلی استارباکس را بسازیم و در عین حال روش‌های جدیدی را برای جذب مشتریان معرفی کنیم.»
مدیرعامل به طور خلاصه اشاره کرد که شرکت به دنبال یکپارچه‌سازی اکوسیستم دیجیتالی، جوایز استارباکس و ایجاد کلکسیون‌های دیجیتال با نام تجاری استارباکس به عنوان پاداش و عنصری برای جامعه است.

او گفت: «این یک مجموعه کاملاً جدید از جلوه‌های شبکه دیجیتال ایجاد می‌کند که مشتریان جدید را جذب می‌کند و برای مشتریان فعلی در فروشگاه‌های اصلی ما جذاب خواهد بود».
گزارش شده است که نتایج سه ماهه این شرکت بیش از برآوردهای تحلیلگران است و درآمد جهانی 9 درصد نسبت به سه ماهه افزایش یافته و به رکورد 8.2 میلیارد دلار رسیده است.
در طول این تماس، شولتز همچنین گفت که حرکت Web3 بخشی از تلاش برای جذب و حفظ قشرجوان‌تر از پایگاه مشتریان استارباکس است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *