ارزهای دیجیتال برتر بیت کوین و اتریوم در بحبوحه ریسک پذیری مجدد در بازارهای جهانی و انتظارات پیرامون ارتقای ادغام اتریوم به سمت بهترین ماه خود از سال ۲۰۲۱ پیش می‌روند

بر اساس داده های TradingView، قیمت بیت کوین تاکنون در ماه جولای (تیر) ۲۲/۶۸ درصد افزایش یافته و بالاترین کلوز ماهانه خود از اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) را به ثبت رسانده است. دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم، تاکنون در ماه جولای ۶۱/۸۸ درصد رشد داشته و مانند بیت کوین بالاترین کلوز ماهانه خود از اکتبر ۲۰۲۱ را به ثبت رسانده است.

برخی از سرمایه گذاران بر این باورند که فدرال رزرو ممکن است افزایش نرخ بهره را تا پایان سال متوقف کند و حتی ممکن است به کاهش هزینه های استقراض در سال ۲۰۲۳در نتیجه نشانه های کاهش رشد اقتصاد ایالات متحده روی آورد. این ممکن است خبر خوبی برای دارایی‌هایی مانند ارزهای دیجیتال باشد که امسال با مشکل مواجه شده‌اند.

در زمان انتشار این مقاله، قیمت بیت کوین و اتریوم نزدیک به ۳ درصد افزایش یافته و به ترتیب به ۲۴،۱۹۱ دلار و ۱۷۱۲ دلار رسیده است.

تحلیلگران علائمی مبنی بر عقب‌نشینی را نشان می‌دهند

بلومبرگ گزارش داد، سیچی لو (Cici Lu)، مدیر عامل شرکت Venn Link Partners، معتقد است که ممکن است بازار به پایین‌ترین حد خود رسیده باشد و اظهار داشت که «به نظر می‌رسد لیکوئید شدن پوزیشن‌های اهرمی به پایان رسیده است».

در همین راستا، Joe DiPasquale، مدیر عامل BitBull Capital، بیشتر به کلوز ماهانه بیت کوین و اینکه آیا سطوح حمایت بین ۱۹،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ دلار را دوباره آزمایش می‌کند یا نه، علاقه‌مند است. او می‌گوید: «جهش‌های موفقیت‌آمیز از این محدوده می‌تواند به گاوها پایه محکمی را برای یک رالی بدهد».

مارک نیوتن (Mark Newton)، رئیس استراتژی‌های تکنیکالی در Fundstrat و کسی که گفته بود اتریوم در کوتاه مدت از نظر تکنیکالی جذاب تر از بیت کوین به نظر می‌رسد، پیش بینی کرده که در روزهای آینده، قیمت اتریوم ممکن است به ۱۹۱۵ دلار تا ۲۰۰۰ دلار افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *