اتریوم برای اولین بار از ژانویه 2021 به زیر 1000 دلار سقوط کرد

قیمت اتریوم (ETH) در روز شنبه به زیر سطوح اصلی و مهم خود کاهش پیدا کرد. قیمت این رمزارز درحال حاضر با تداوم سقوط بیت کوین ،سه رقمی است.

داده های Etherscan حاکی از آن است که اتریوم طی 24 ساعت گذشته نزدیک به 9 درصد کاهش یافته است و با قیمت 997.61 دلار معامله می شود. از دست رفتن این سطح حمایتی به احتمال زیاد منجر به تداوم ضرر و زیان ها برای این رمزارز خواهد بود.

قیمت این رمزارز آخرین بار در ژانویه،2021سه رقمی بود.

سقوط اخیر ETH ناشی از احتمال ورشسکستگی شرکت تری اَروز کپیتال (Three Arrows Capital)  بوده است. در اثر این عامل ، مقدار بسیاری از ETH در بازار آزاد دامپ شد.

بیت کوین (BTC) اخیرا به زیر سطح 20000 دلاری کاهش یافت ، سطحی که منجر به لیکوئید شدن تعداد عظیمی از پوزیشن ها شد. فعلا مشخص نیست که این رمزراز تا چه سطحی سقوط پیدا خواهد کرد؟

800 دلار ، حمایتی بعدی اتریوم ؟

معامله گر رمزارزی @PostyXBT در توییتر عنوان کرد که پس از کاهش قیمت به زیر سطح 1000 دلاری، سطح 800 دلاری ممکن است حمایتی بعدی این رمزارز باشد.

با کاهش قیمت اتریوم به زیر این سطح حمایتی ، آینده این رمزارز نامشخص می ماند زیرا پیشتر این سطح ، آخرین حمایت  اتریوم در نظر گرفته شده بود.

داده های پلتفرم Coinglass حاکی از از آن است که به ارزش ۲۷ میلیون دلار از پوزیشن‌ های معاملاتی اتریوم در ۴ ساعت گذشته لیکوئید شده‌اند که بیشتر آنها ، پوزیشن لانگ بوده اند.

روندهای اقتصاد کلان ، نرخ فزاینده تورم و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ، بزرگترین عامل موثر در کاهش قیمت اتریوم طی سال جاری بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *