آدا وال کاردانو می تواند بزرگتر از هر چیزی باشد که در بازار ارزهای دیجیتال دیده‌ایم

یکی از اینفلوئنسرهای محبوب Cardano (ADA) اخیراً توضیح داده است که اگر مدیریت غیرمتمرکز در شبکه ارز دیجیتال کارساز باشد، کاردانو می‌تواند «بزرگ‌تر» از «هر چیزی که قبلاً در کریپتو دیده شده» شود.

اینفلوئنسر کاردانو که با نام مستعار «نهنگ ADA» شناخته می شود، در توییتی که با نزدیک به 110000 دنبال کننده خود در پلتفرم میکروبلاگینگ توییتر به اشتراک گذاشته است، به اشتراک گذاشت که می توان استدلال کرد که کاردانو ممکن است امن تر و غیرمتمرکزتر از سایر بلاک چین ها باشد، اما اشاره کرد که کاربر عادی “همیشه این موضوع را متوجه نمی شود.”

به گفته نهنگ ADA، اگر مدیریت غیرمتمرکز در دوران توسعه Voltaire کاردانو عملی شود، این شبکه «بر خلاف هر چیزی که قبلاً در کریپتو دیده شده بود خواهد بود».

طبق نقشه راه این پروژه، دوره ولتر کاردانو، «نهایی را که برای تبدیل شدن شبکه کاردانو به یک سیستم خودپایدار لازم است، فراهم می‌کند». این دوران با معرفی سیستم رأی گیری و خزانه داری مشخص خواهد شد که به شرکت کنندگان شبکه اجازه می دهد تا ADA خود را به اشتراک بگذارند و از حق رأی برای تأثیرگذاری بر توسعه آینده Cardano استفاده کنند.

او می افزاید طبق اسناد مربوط به کاردانو، برای اینکه شبکه واقعاً غیرمتمرکز شود، «نه تنها به زیرساخت توزیع‌شده‌ای که در دوران Shelley معرفی شد، بلکه به ظرفیت نگهداری و بهبود در طول زمان به روشی غیرمتمرکز نیز نیاز دارد».

برای این منظور، دوران Voltaire این توانایی را برای مشارکت‌کنندگان شبکه برای ارائه پیشنهادهای بهبود کاردانو که می‌تواند توسط ذینفعان به آن رأی داده شود، اضافه می‌کند، و از فرآیند استیک و تفویض اختیار موجود استفاده می‌کند.

برای تأمین مالی توسعه آینده شبکه، ولتر قرار است یک سیستم خزانه داری ایجاد کند که بخشی از تمام کارمزدهای تراکنش را “برای تامین بودجه برای فعالیت های توسعه ای که پس از فرآیند رای گیری انجام می شود” ادغام می کند.

این سند اضافه می‌کند که وقتی سیستم رای‌گیری و خزانه‌داری هر دو برقرار باشد، کاردانو «واقعاً غیرمتمرکز» خواهد بود و دیگر تحت مدیریت Input Output Global نخواهد بود.

آینده کاردانو در دستان جامعه خواهد بود که همه چیزهایی را که برای رشد و تکامل کاردانو نیاز دارند از پایه امن و غیرمتمرکز ایجاد شده توسط IOHK در اختیار خواهند داشت.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، در زمانی که توسعه دهندگان این ارز دیجیتال در حال کار بر روی هارد فورک آتی Vasil هستند، تعداد کل کیف پول ها در بلاک چین کاردانو از 3.5 میلیون کیف پول فراتر رفته است و پشتیبانی از آن همچنان در حال افزایش است.

به طور مشابه، تعداد قراردادهای هوشمند مستقر در شبکه کاردانو نیز برای اولین بار در تاریخ این ارز دیجیتال به نقطه عطف جدیدی از مرز 3000 رسیده است. این پیشرفت‌ها در حالی اتفاق می‌افتند که شبکه به هارد فورک Vasil نزدیک‌تر می‌شود که انتظار می‌رود بهبود عملکرد «عظیم» را در شبکه ارزهای دیجیتال ایجاد کند، اما «چند هفته دیگر» به تعویق افتاد.

هارد فورک Vasil شامل چهار پیشنهاد بهبود کاردانو (CIP) خواهد بود. با این وجود، سرمایه‌گذاران روی آن شرط‌بندی کرده‌اند، داده‌های صفحات قیمت کوین‌بیس نشان می‌دهد که کاربران صرافی ارزهای دیجیتال فهرست شده نزدک، مدت زمان نگهداری معمول ADA بیش از 153 روز دارند، به این معنی که معامله‌گران کاردانو در این پلتفرم دارایی‌های خود را برای مدت زمان طولانی نگه می‌دارند. “فروش آن یا ارسال آن به حساب یا آدرس دیگری.”

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *