لایحه جدیدی در مجلس سنای ایالات متحده ارائه شده است که در آن تراکنش‌ های کوچک کریپتو از مالیات بر درآمد معاف می‌ شوند

برای رهایی آمریکایی‌ ها از نظارت مالیاتی بر معاملات رمزارزها، امروز لایحه جدیدی در مجلس سنای ایالات متحده ارائه شده است که در آن تراکنش‌ های کوچک کریپتو از مالیات بر درآمد معاف می‌ شوند.

برای ساده‌ سازی تراکنش‌ های رمزارزی، سناتورها پت تومی (Pat Toomey) و کریستین سینما (Kyrsten Sinema)، این لایحه را به نام قانون عادلانه مالیات بر رمزارزها معرفی کردند. این لایحه یک معافیت حداقلی از مالیات تراکنش های رمزارزی یا سود حاصل از تجارت کریپتو تا سقف 50 دلار ایجاد می کند.

در حال حاضر، سرمایه گذاران کریپتو در ایالات متحده ملزم هستند که سود حاصل از ارزش کریپتو خریداری شده را گزارش کنند. این بدان معناست که کریپتو در درجه اول یک سرمایه گذاری است تا یک روش پرداخت. علیرغم درخواست کاربران کریپتو برای حمایت قانونی مشابه آنچه در حال حاضر برای مبادله یا استفاده از ارز خارجی در داخل کشور وجود دارد، سرویس درآمد داخلی (IRS) علاقه ای به پیگیری این تراکنش ها نشان نداده است.

این لایحه برای معاملات با ارزش کمتر از 50 دلار، با مقرراتی برای تعدیل این معیار در کنار تورم، برای معاملات بین رمزارزها و ارزهای فیات اعمال خواهد بود. علاوه بر این، “کلیه فروش ها یا مبادله ای که بخشی از یک معامله (یا مجموعه ای از معاملات مرتبط) است، به عنوان یک فروش یا مبادله تلقی می شود.”

این لایحه قبلاً از چندین عضو با نفوذ لابی کریپتو، از جمله انجمن بلاک چین برای بازارهای دارایی دیجیتال و کوین سنتر، تأیید شده است. سناتور تومی در تلاش برای کمک به صنعت کریپتو در چندین مسیر قبل از بازنشستگی از سنا در پایان این جلسه گفت:

“در حالی که رمزارزها پتانسیل تبدیل شدن به بخشی عادی از زندگی روزمره آمریکایی ها را دارند، قانون مالیاتی کنونی ما مانع از آن شده است.”

تومی همچنین اظهار داشت که این لایحه به مردم این امکان را می دهد که از طریق معافیت از مالیات تراکنش های شخصی کوچک مانند خرید یک فنجان قهوه، بتوانند از رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت روزمره استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *