بایننس از راه‌اندازی کارت اعتباری ارزهای دیجیتال برای پناه‌جویان اوکراینی خبر داد

صرافی جهانی بایننس یک کارت رمزارزی راه‌اندازی کرده است که به پناهندگان اوکراینی اجازه می‌دهد تراکنش‌های رمزارزی انجام دهند و از طریق کارت ویزا بایننس وجوه دریافت کنند.
بایننس اعلام کرد که با چندین نهاد از جمله پلتفرم بانکی اروپایی به عنوان خدمات Contis و سازمان های غیرانتفاعی Rotary و Palianytsia همکاری می کند تا به پناهندگان آسیب دیده از درگیری اوکراین، راهی برای ارسال و دریافت وجوه و خرید در منطقه اقتصادی اروپا ارائه دهد.
به غیر از دسترسی به تراکنش‌های رمزارزی، گیرندگان کارت که توسط سازمان‌های غیرانتفاعی محلی خود تأیید شده‌اند، از بایننس حمایت مالی در قالب Binance USD (BUSD) دریافت خواهند کرد. این کاربران به مدت سه ماه 75(BUSD) در ماه دریافت خواهند کرد، مبلغ کمکی که توسط کمیسیونر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) توصیه شده است.
هلن های(Helen Hai)، رئیس خیریه بایننس، به کوین تلگراف گفت که کارت یک “محصول تجاری” نیست وهدف اصلی آن ارائه یک ابزار پرداخت کاربردی برای دریافت و خرج کمک های مالی است. های توضیح داد که این روش مهمی است که جهان می تواند ببیند رمزارز چگونه می تواند در جامعه نقش داشته باشد.

کل جهان می‌تواند نقش مهمی را که ارز دیجیتال بازی می‌کند و اینکه چگونه واقعیت ما را تغییر می‌دهد، مشاهده کند. این ارز دیجیتال است که نقش کلیدی در جمع آوری سرمایه های حیاتی و ارائه کمک های بشردوستانه بسیار مورد نیاز به اوکراین ایفا می کند.
های همچنین خاطرنشان کرد که این نمونه خوبی از این است که چگونه می توان از کریپتو نه تنها به عنوان وسیله تراکنش بلکه به عنوان وسیله پرداخت نیز استفاده کرد. های معتقد است که کریپتو ابزاری است که “هیچ مرز و محدودیتی ندارد، به اسناد و سایر رویه های اداری پیچیده و طولانی نیاز ندارد و می تواند در اینجا و اکنون نتیجه دهد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *