شرکت متا یک فروشگاه فیزیکی با مضمون متاورس را در کالیفرنیا راه‌اندازی خواهد کرد

پلتفرم Meta قرار است اولین فروشگاه فیزیکی خود را افتتاح کند که خریداران می توانند هدست های واقعیت مجازی و سایر ابزارها را امتحان کرده و بخرند، زیرا این شرکت دوره ای را برای گذراندن جریان اصلی متاورس بسیار تبلیغ شده خود، طراحی می کند.

به گفته متا، فروشگاه متای 1550 فوت مربعی در پردیس Burlingame این شرکت در کالیفرنیا در 9 می افتتاح می‌شود و نمایش‌هایی را برای هدست Quest 2 VR و پورتال دستگاه تماس ویدیویی و همچنین عینک واقعیت افزوده (AR) Ray-Ban ارائه خواهد کرد.

این دستگاه ها به جز عینک ری بن، در فروشگاه قابل خرید خواهند بود. این شرکت گفت که این محصولات همچنین می توانند به صورت آنلاین از طریق یک برگه خرید جدید در meta.com خریداری شوند.

متا با افزودن ویژگی‌های جدید به دستگاه‌های سخت‌افزاری که به‌عنوان نقاط دسترسی به دنیای مجازی عمل می‌کنند، سرمایه‌گذاری هنگفتی بر روی متاورس سرمایه‌گذاری می‌کند.

اوایل این ماه، مالک فیس‌بوک (NASDAQ:FB) گفت که آزمایش ابزارهایی برای فروش دارایی‌ها و تجربیات دیجیتال در پلتفرم واقعیت مجازی Horizon Worlds را آغاز خواهد کرد، یک پلتفرم VR که متا اواخر سال گذشته راه‌اندازی کرد.

متا همچنین گفت که از سازندگان تجربیات و دارایی های دیجیتال هزینه ای 47.5 درصدی دریافت خواهد کرد، اقدامی که انتقاد برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن را به دنبال داشته است.

خریدارانی که فضا را ردیابی می کنند منتظر نسخه بعدی هدست واقعیت مجازی Quest 2 هستند که احتمالاً در سه ماهه دوم عرضه می شود و به طور گسترده توسط تحلیلگران به عنوان مهمی برای برنامه های متاورس این شرکت شناخته می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *