حجم معاملات صرافی بایننس از اجرای سیاست کارمزد صفر برای معاملات بیت کوین در کل دنیا افزایش یافته است

حجم معاملات صرافی بایننس از صبح روز جمعه، پس از اجرای سیاست کارمزد صفر برای معاملات بیت کوین در کل دنیا، افزایش یافته است.

کارمزد معاملات صفر در سراسر جهان برای 13 جفت ارز در بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، از ساعت 14:00 به وقت محلی آغاز شد. این حرکت باعث انفجاری در معاملات در صرافی شد و حجم بیت کوین به تتر (USDT) در عرض چند ساعت به 320000 سکه رسید. این صرافی حتی برای یک روز کامل از مارس 2020به این اندازه حجم نداشته است.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، این افزایش را به افرادی نسبت داد که تلاش می‌ کنند از طریق حجم معاملات بالا، اکانت های VIP را به دست آورند. او در توییتی نوشت: «ما تجارت بیت کوین را از محاسبات VIP مستثنی خواهیم کرد. «تمام مشوق‌ ها برای wash trade را حذف می کنیم. اطلاعیه با جزئیات به زودی منتشر می شود. معامله شستشو یا واش ترید زمانی اتفاق می افتد که یک سرمایه گذار یک دارایی را به منظور افزایش مصنوعی قیمت خرید و فروش می کند.

صرافی روز چهارشنبه اعلامیه کارمزد صفر را برای بیت کوین اعلام کرد و این طرح از جمعه در پنجمین سالگرد بایننس اجرایی شد.
CoinDesk در آن زمان گزارش داد: «با شروع بازار خرسی کریپتو، صرافی‌ هایی مانند بایننس به دنبال راه‌ هایی برای جذب و حفظ کاربران در پلتفرم‌ های خود هستند تا اطمینان حاصل کنند که در این شرایط در امان باقی می‌ ماند.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *