تحلیلگر مشهور رمزارزها می‌گوید در حال جمع آوری یک آلتکوین ناشناخته است که در کمتر از یک هفته بیش از 850 درصد رشد کرده است

یک استراتژیست رمزارزها که دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی دارد، می گوید: در حال جمع آوری یک آلتکوین ناشناخته است که در کمتر از یک هفته بیش از 850 درصد رشد کرده است.

این تحلیلگر با نام کاربری The Crypto Dog به 747200 دنبال کننده خود در توییتر گفت که در حال سرمایه گذاری بر روی Sweat Economy (SWEAT)، یک رمزارز جدید برای کسب درآمد است. با توجه به وایت پیپر Sweat Economy، از آنجایی که این رمزارز نیاز به قدم های بیشتری برای ایجاد هر توکن SWEAT جدید دارد، خود را از سایر توکن‌ های «حرکت برای کسب درآمد» متمایز می‌کند.

“برای دستیابی به چشم انداز ما برای فعالتر کردن جهان از نظر تحرکات فیزیکی، با گذشت زمان ایجاد سویت سخت تر خواهد شد. این ویژگی نه تنها کاربران را تشویق می‌ کند تا بیشتر حرکت کنند، بلکه حرکت آن‌ ها امروز سویت بیشتری نسبت به فردا ایجاد می‌ کند، بلکه کاربرد سویت را نیز حفظ می‌ کند. چرا که این مدل نشان دهنده افزایش هزینه نهایی تولید است.

از دیدگاه فنی، The Crypto Dog می‌ گوید سویت اکنون که بالاتر از ناحیه مقاومت کلیدی 0.055 دلار معامله می‌ شود، صعودی به نظر می‌ رسد. این استراتژیست رمزارزها همچنین پیش‌ بینی می‌ کند که سویت می‌تواند به طور بالقوه رکورد جدیدی را هم ثبت کند.

در زمان نگارش این خبر، سویت با قیمت 0.05904 دلار معامله می شود که بیش از 857 درصد از قیمت 0.007 دلاری خود در 13 سپتامبر (22 شهریور) افزایش یافته است. سویت در 14 سپتامبر بالاترین قیمت خود را با 0.087 دلار ثبت کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *