بیت کوین مجددا به دنبال فروش گسترده رمزارزها به محدوده رنج یک ماهه که از 19000 دلار تا 22000 دلار امتداد می یابد ، عقب نشینی کرد

بزرگترین دارایی دیجیتال در روز دوشنبه تا 4.3 درصد سقوط کرد و در ساعت 12:15 PM به وقت سنگاپور در حدود سطح 21820 دلار نوسان کرد. اتریوم ، دومین رمزارز بزرگ بازار و سایر رمزارزها از قبیل اولانچ و سولانا نیز با ضرر های بیشتری مواجه شدند.

نوسانات حوزه رمزارزها در بین سرمایه گذاری های پر ریسک ، ممکن است مجددا در آستانه افزایش مورد انتظار نرخ بهره توسط فدرال رزرو در روز چهارشنبه و انتشار گزارشات درآمد بسیاری از غول های فناوری ایالات متحده ، پیشرو باشد.

هر دو باری که نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ایالات متحده افزایش یافت ، احساسات این بازار تضعیف شد. گزارشات درآمد ضعیف می تواند سهام فناوری را تحت فشار قرار دهد و با توجه به همبستگی آنها با بیت کوین ، این رمزارز نیز تحت تاثیر قرار گیرد. با این حال، برخی از پیش‌بینی‌کنندگان همچنان معتقدند که شدیدترین فروش بیت کوین پس از سقوط 53 درصدی آن ،  به پایان رسیده است.

آنتونی ترنچف(Antoni Trenchev)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت وام دهی رمزارزی Nexo، عنوان کرد:
“اگر سرمایه‌گذاران رمزارزی بتوانند نوسانات احتمالی ناشی از نشست فدرال‌رزرو در هفته جاری هضم کنند ، افزایش روز چهارشنبه به سمت سطح 24000 دلاری ادامه می یابد و دیگر این روند صعودی ، زودگذر نخواهد بود.”

آقای ترنچف همچنین سطح 30,000 دلاری را مطرح کرد و افزود ه بیت کوین می تواند پیش از مواجهه با تعدادی از سطوح مقاومتی به آن برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *