مجموعه ای از 3000 NFT با حضور خواننده رپ فقید کریستوفر والاس در حدود 10 دقیقه فروخته شد

کریستوفر جورج لاتور والاس معروف به بیگی در 21 مه سال 1972 و در محله ای در بروکلین – نیویورک متولد شده بود.

بچی بیگی مثل باقی رپر های گنگستا، با مواد و معتادان سر و کار داشت و ازونجایی خانوادش وضعیت مالی خوبی نداشتند، بیگی بچگی سختی رو داشته!

انقدری اوضاع اون محله و کودکیش خراب بوده که در سن 17 سالگی به خاطر فروش کرک دستگیر شد و قبل از اینکه بتونه وثیقه بزاره، 9 ماه در زندان سر کرد.

بی آی جی در 17 سالگی

تقریبا بعد از همین ماجرا ها بود که بیگی به سمت رپ کشیده شد.

بعد از چنتا رکوردی که انجام داد تونست طرفدار جمع کنه و کم کم اسمش رفت رو زبونا!

اولین آهنگ بیگی اسمش Party and Bullshit بود که در سال 1993 منتشر شد.

کریستوفر والاس

آلبوم های نوتوریوس بی.آی.جی – کریستوفر والاس

برخی از این آلبوم ها در سال های بعد از مرگ اون منتشر شدند!

اولین آلبوم بیگی اسمالز اسمش Ready to Die ( آماده برای مردن ) بود که در سال 1994 منتشر شد و درواقع بعد از این آلبوم بود که بیگی افتاد تو مسیر مشهوریت!

مجموعه ای از 3000 توکن غیرقابل تعویض (NFT) با حضور خواننده رپ فقید کریستوفر والاس، معروف به Notorious B.I.G. یا Biggie Smalls، در حدود 10 دقیقه در بازار OneOf فروخته شد.

Sky’s the Limit یک مجموعه عکس پروفایل NFT است که به دارندگان عضویت در “Sky’s the Limit Collective” اعطا می کند.
اعضا ۸۰ درصد حق رای را به دست می آورند که هنرمندان، دی‌جی‌ها و نوازندگان می‌توانند آهنگ نمادین Biggie «Fulton Street Freestyle» را ریمیکس یا سمپل کنند.
تمام مجوزها، فروش و درآمد حاصل از استفاده از Fulton Street Freestyle برای سرمایه‌گذاری در برنامه‌های آتی، از جمله پروژه‌های موسیقی و NFT، به مجموعه بازگردانده می‌شود.
به گفته Recording Industry Association of America، والاس، که بیش از 25 سال پیش درگذشت، به عنوان نمادی در فرهنگ هیپ هاپ و رپ با بیش از 21 میلیون آلبوم فروخته شده در ایالات متحده شناخته می شود.
صاحبان مجموعه NFT رپر فقید همچنین مزایایی مانند دسترسی زودهنگام به The Brook Metaverse – یک تجربه مجازی بازی‌سازی‌شده که کاربران را به گذشته به خیابان‌های دهه ۹۰ بروکلین می‌برد – دریافت می‌کنند که برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *