مجله تایم قصد دارد اشتراک مشتریان خود را در قالب NFT به فروش برساند

کیت گروسمن (Keith Grossman)، رئیس مجله تایم اخیراً گفت که امیدوار است تمام اشتراک‌ های آینده این مجله را به NFTهای «TIMEPieces» منتقل کند، که به دارندگان حق اشتراک انحصاری و توانایی مالکیت داده‌هایشان را می‌دهد.

کیت گروسمن، رئیس مجله تایم، گفت که این شرکت‌ها به مشتریان به‌عنوان «مستاجر» نگاه می‌کنند که داده‌هایی آماده بهره‌برداری دارند. گروسمن می‌گوید با ورود NFT به نگاره ها، مصرف‌کنندگان به مالکان آنلاین تبدیل می‌شوند که هم می‌توانند از اشتراک‌های خود بهره ببرند و هم داده‌های خود را کنترل کنند.

گروسمن در مورد TIMEPieces با CNBC صحبت کرد و گفت:

« Bored Apes را برای یک لحظه فراموش کنید. وقتی از فضای کلکسیونی خارج می‌شوید و روی جامعه [سازندگان و هنرمندان] تمرکز می‌کنید، توکن‌ها نه تنها به شما اجازه می‌دهند مالکیت را تأیید کنید، بلکه به شما اجازه می‌دهد تا حق امتیازی را برای فروش‌های آتی اضافه کنید.»

TIMEPieces
NFT های TIMEPieces از چهار مجموعه تشکیل شده است: Genesis Inspiration ،Long Neckie Women of the Year ،Slices of Time و مجموعه Beatclub. همه NFT های این مجموعه ها آثار هنری الهام گرفته شده از تصاویر واقعی این مجله هستند.

NFT های TIMEPieces به دارندگان خود حق اشتراک و دعوتنامه های انحصاری برای رویدادهای خاص را می‌دهند. کاربران می‌توانند کیف پول خود را در صفحه وب مجله تایم متصل کنند تا هویت خود را احراز هویت کرده و به حساب خود وارد شوند.

از زمان راه اندازی این مجموعه ها در سپتامبر ۲۰۲۱، مجله تایم بیش از ۲۰،۰۰۰ NFT منتشر کرده است. به گفته گروسمن، در حال حاضر حدود ۱۲،۰۰۰ کیف پول دارای TIMEPieces NFT بوده و همچنین به وب سایت متصل هستند.

NFT فوق از جمله گران ترین هاست. این NFT متعلق به مجموعه Slices of Time است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۰ اتریوم به فروش می‌رسد.

میانگین قیمت اشتراک دیجیتال مجله تایم حدود ۲۴ دلار است، در حالی که میانگین قیمت در NFT های TIMEPieces حدود ۱۰۰۰ دلار است. گروسمن گفت که که این مجله رابطه قوی تری با دارندگان NFT خود نسبت به جامعه ای که از طریق اشتراک های ۲۴ دلاری ایجاد شده برقرار کرده است. او گفت:

«خارج از نام [Time] و خارج از یک لوگوی کوچک در گوشه مجله، یک خالق همیشه قهرمان است. آنها طرفداران زیادی دارند و توسط انجمنشان تشویق می‌شوند […] TIMEPieces وارد می‌شود و می‌گوید «ما می‌خواهیم شما بخشی از این اتفاق باشید»، با حدود ۱۰۰ سال میراث و اعتماد، ما به خالقان و انجمن آنها اعتبار می‌دهیم.»

از زمان راه‌اندازی، خط NFT مجله تایم بیش از ۱۰ میلیون دلار سود داشته است. ۶۰۰،۰۰۰ دلار نیز برای چندین موسسه خیریه جمع‌آوری شده است. این مجله همچنین یک زمین در Sandbox به نام “TIME Square” خریداری کرده است. این زمین با میزبانی رویدادهای هنری و تجارت مجازی، پیوند جامعه را تقویت می‌کند.

آینده اشتراک ها
مجله تایم در مارس ۲۰۲۱  شروع به پذیرش پرداخت‌ های ارز دیجیتال برای اشتراک‌ های دیجیتالی کرد. گروسمن گفت که این مجله از سپتامبر ۲۰۲۰  تحولات این بخش را دنبال می‌کند و متوجه شد که آینده از آن مالکیت های مبتنی بر NFT است.

به گفته گروسمن، مالکیت مبتنی بر NFT هنوز در مراحل اولیه خود است. در آینده، NFT ها از تجربه کاربر محو خواهند شد و تمام فرآیندهای تأیید آنلاین بدون دردسر خواهند بود.

گروسمن همچنین گفت که حرکت به سمت آینده‌ای که در آن کاربران مجبور نباشند کیف پول خود را برای اثبات مالکیت NFT به سایت متصل کنند، باید هدف کل جامعه باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *