مارک پالمر احتمالا بیت کوین تا پایان ۲۰۲۳ به ۹۵,۰۰۰ دلار برسد

مارک پالمر (Mark Palmer)، تحلیلگر BTIG، پیش بینی می‌کند که بیت کوین ممکن است تا سال ۲۰۲۳ بیش از چهار برابر نسبت به سطح فعلی خود رشد کند و به ۹۵،۰۰۰ دلار برسد. اگرچه سهام MicroStrategy در سال جاری مقدار زیادی افت کرده است، اما تحلیلگران همچنان نسبت به آن خوشبین هستند. پالمر قیمت ۹۵۰ دلاری را برای سهام MSTR تعیین می‌کند که بیش از پنج برابر قیمت فعلی MicroStrategy یعنی ۱۷۰ دلار است.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس در مصاحبه ای با گاردین گفت که بیت کوین ممکن است طی چند ماه تا دو سال آینده به بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به ۷۰،۰۰۰ دلار برسد.

بیت کوین از نظر تکنیکالی بیش از حد فروخته شده است
آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار SkyBridge، روز پنجشنبه در کنفرانس Collision در تورنتو گفت که با توجه به پذیرش رو به گسترش بیت‌کوین در بخش‌ های مختلف و افزایش تصاعدی فعالیت کیف پول ها، این ارز دیجیتال در سطوح فعلی «از لحاظ تکنیکالی بیش از حد فروخته شده است».

تحلیلگران در مورد اینکه آیا بیت کوین ممکن است افت بیشتری را تجربه کند یا نه، مشابه آنچه در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ مشاهده شد که به ترتیب ۸۴ و ۸۵ درصد سقوط کرد، بحث می‌کنند. بنابراین، آستانه قیمت ۲۰،۰۰۰ دلاری همچنان حیاتی است. قیمت بیت کوین در صورتی که این بار کاهشی مشابه آن سال ها داشته باشد، ممکن است تا نزدیک به ۱۰،۰۰۰ دلار هم کاهش یابد.

ایان هارنت (Ian Harnett)، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد سرمایه گذاری Absolute Strategy Research، اظهار داشت که قیمت بیت کوین ممکن است تا ۱۳،۰۰۰ دلار کاهش یابد که نشان دهنده کاهش تقریباً ۴۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی آن است.

طبق اطلاعات CoinMarketCap، بیت کوین اخیراً با قیمت ۲۰،۹۰۹ دلار معامله می‌شود که ۲/۲۱ درصد نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *