راه اندازی صرافی غیرمتمرکز بر بستر کاردانو باعث رشد 10درصدی قیمت شد

SundaeSwap، یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو، اعلام کرده است که راه اندازی نسخه بتای کاملاً کاربردی DEX در شبکه اصلی موردانتظار در 20 ژانویه (30 دی) انجام خواهد شد.

این تیم می‌گوید به دلیل محدودیت‌های فنی در بلاکچین کاردانو، حکمرانی کاملاً غیرمتمرکز در حال حاضر غیرممکن است، به همین دلیل است که برچسب “بتا” را حفظ می‌کند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، SundaeSwap نسخه آزمایشی خود را در 5 دسامبر (14 آذر) راه اندازی کرده است.

ISO و yield farming

عرضه اولیه سهام SundaeSwap (ISO) نیز در همان روز آغاز خواهد شد. سی گروه سهام که توسط انجمن در ماه نوامبر انتخاب شدند در ISO شرکت خواهند کرد.

ISO، که برای پنج دوره دوام خواهد داشت، به نمایندگان استخر سهام اجازه می‌دهد تا توکن‌های SundaeSwap (SUNDAE) را علاوه بر پاداش‌های ADA معمولی خود کسب کنند. رمزارزهای ADA باید قبل از 25 ژانویه (5 بهمن) به “scoopers ISO” واگذار شوند تا در دور اول شرکت کنند.

SundaeSwap تا حد زیادی محبوب ترین DEX مبتنی بر کاردانو است که رسانه های اجتماعی آن به شدت از Minswap و Maladex پیشی گرفته اند.

در 20 ژانویه، ارائه‌دهندگان نقدینگی نیز شروع به دریافت پاداش‌های yield farming خواهند کرد که حداقل تا ژوئن (خرداد 1401) در دسترس خواهند بود. نیم میلیون توکن SUNDAE به فارمرهایی که در مجموعه‌ای از استخرهای نقدینگی شرکت می‌کنند، تخصیص می‌یابد.

رالی قیمتی ADA

طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت ADA در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است و عملکرد بسیار بهتری از بقیه رمزارزهای برتر داشته است. ADA اکنون در مسیر پیشی گرفتن از سولانا (SOL)، یکی دیگر از برجسته‌ترین “قاتل های اتریوم” قرار دارد و جایگاه خود را در بین پنج رتبه برتر بازار دوباره بازگردانده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *