بنیان‌گذار دوج کوین ارزهای دیجیتال تسهیل‌کننده کلاه‌برداری هستند

جکسون پالمر (Jackson Palmer)، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، در مصاحبه اخیر خود با The Project گفت که رمزارزها تسهیل کننده کلاهبرداری هستند:

“از آنجایی که رمزارزها خارج از کنترل دولت می باشد و معاملات آن غیرقابل برگشت بوده، واقعاً ابزاری را برای کلاهبرداران فراهم کرده است که همه کارهای خود را بدون مزاحم همیشگی، یعنی ناظران قانونی انجام دهند.”

با این حال، توسعه دهنده نرم افزار استرالیایی تا آنجا که ادعا می‌کند رمزارز خودش یک کلاهبرداری است، پیش نرفت. پالمر تکرار کرد که فکر می‌کرد رمزارزها یک شوخی هستند، بنابراین هیچ یک از آن را نگه هولد نکرده است.

او مدت کوتاهی پس از شروع پروژه، پس از اینکه از جامعه ارزهای دیجیتال ناامید شد، از پروژه دوج کوین کنار رفت. این توسعه دهنده نرم افزار اعتراف کرد، خوشحال است که از آن زمان با دوج کوین ثروتمند نشده است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، پالمر اخیراً پس از مخالفت با مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، خبرساز شده بود. وی بارها این میلیاردر را به عنوان یک “جیب بر” مورد انتقاد قرار داده است.

در آخرین مصاحبه، پالمر به افراد مشهوری که ارزهای رمزنگاری شده و پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو را تبلیغ می‌کنند نیز نگاهی انداخت و ادعا کرد که هر کسی قیمتی دارد. در حالی که مردم تمایل زیادی به از دست دادن پول با سهام دارند، پالمر به این واقعیت اشاره می کند که این بازارها به شدت تحت نظارت هستند.

بسیاری از افرادی که زندگی بسیار مجللی در کریپتو دارند، معمولا صرافی ها یا سایر شرکت های حیاتی را اداره می کنند. پالمر تاکید کرد: «به ازای هر یک از این افراد، احتمالاً ده یا حتی صدها نفر هستند که خوش شانس نبودند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *